• Ik zoek iemand met een goed hartje die zo lief wilt zijn om voor mij een trailer te maken voor mijn storie Battle Of The snakes...
    De storie is nog niet actief, maar ik wacht tot ik een leuke trailer heb.






    Ik weet welke beelden ik er in wil hebben, maar het probleem is dat mijn computer niet wilt meewerken, anders had ik het zelf wel gedaan :)


    Korte uitleg over de storie;

    Crystal Summeiro begint aan haar 5de jaar op zweinstein.
    Op zweinstein staat ze gekend als de grootste bitch van Slytherin.
    Iedereen zou haar omschrijven als de vrouwelijke versie van Draco Malfoy, maar dan nog 10 keer erger.
    In tegenstelling tot Draco, is Crystal veel moediger.
    Bijna iedereen kent haar familiegeschiedenis, of tenminste dat denken ze.
    Wat bijna niemand weet is dat Crystal de dochter is van niemand minder dan Tom Marvolo Riddle of beter gezegd,Lord Voldemort.
    Summeiro is maar een schuilnaam om niet ontdekt te worden op Hogwarts.
    Crystal heeft een erg goede band met haar vader en kan haast niet wachten tot hij haar als zijn hoofd-dooddoener kroont.
    Maar wat ze echter niet weet, is dat haar vader in ruil daarvoor wilt dat ze trouwt met de kerel die ze niet kan zien of ruiken.
    Blaise Zabini.
    Zodra Crystal het nieuws hoort, komt ze in opstand.
    Ze laat haar bitchy imago varen en trekt op met modderbloedjes en bloedverraders gewoon om haar vader te irriteren.
    Zodra ze tot het uiterste gaat, begint het kat en muis spel tussen vader en dochter.



    Dit zijn enkele links die ik er zeker in wil hebben verwerkt;


    Deze
    Deze
    Deze
    Deze
    Deze
    Deze
    Deze
    En deze ook


    Ik wil gewoon van elke link een beetje zodat het één geheel wordt...
    Het jonge meisje met de krullen is dus Chrystal...
    Let er wel op, dat het een beetje correct is...want het speelt zich deze tijd af en niet in de middeleeuwen :')


    Natuurlijk maak (als je een trailer naar mijn smaak hebt gemaakt) reclamen voor een storie van jou naar keuze in mijn storie...Als een soort bedankje :)


    Wie wilt?
    Want zodra ik dan de trailer heb, kan ik hem activeren :)
    Hij staat al op Q sinds 25 juli 2011 en ik denk dat het zo'n beetje tijd is om hem te activeren ;)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 14:28 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kan alleen een soort van slideshow maken. Niet echt een trailer, is dat ook goed?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Diggory schreef:
    Ik kan alleen een soort van slideshow maken. Niet echt een trailer, is dat ook goed?

    Ik heb het graag met bewegende videobeelden (:
    Zodat het toch lijkt op een echte trailer


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Ik heb het graag met bewegende videobeelden (:
    Zodat het toch lijkt op een echte trailer

    Oke dan gaat het niet, sorry!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Diggory schreef:
    (...)
    Oke dan gaat het niet, sorry!

    Is niets, toch bedankt voor de reactie :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Is niets, toch bedankt voor de reactie :)

    Oke, graag gedaan *O*


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik wil op zich wel wat proberen, maar ik heb nu geen tijd. Als je vrijdag nog niemand hebt, moet je het even zeggen, dan probeer ik wel wat(krul)
    Oh, dit zijn mijn trailers; Klik en klik


    I'll see you on the dark side of the moon

    Oldman schreef:
    Ik wil op zich wel wat proberen, maar ik heb nu geen tijd. Als je vrijdag nog niemand hebt, moet je het even zeggen, dan probeer ik wel wat(krul)
    Oh, dit zijn mijn trailers; Klik en klik

    Van mij mag je het altijd proberen, ik kies namelijk de beste en niet de eerste :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Van mij mag je het altijd proberen, ik kies namelijk de beste en niet de eerste :)


    Oké, dan ga ik vrijdag wel even kijken of het wat wordt (:


    I'll see you on the dark side of the moon

    Oldman schreef:
    (...)

    Oké, dan ga ik vrijdag wel even kijken of het wat wordt (:

    Ok is goed, ik zal dan ook wel bekendmaken wie ik kies :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lol ik weet amper hoe je een trailer maakt O_o


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Sorry vergeten erbij te schrijven dat t mij niet gaat lukken


    Maybe my look changed, but my heart didn't



    Ik hoop dat je het wat vind (: Ik heb de link ook in je gastenboek gezet. Eventueel kan ik nog wel wat aanpassen, als je dat écht wilt. (:


    I'll see you on the dark side of the moon

    Gewoon even een reactie van mij, niet als kritiek bedoeld, maar gewoon een nieuwsgierige vraag, als dat mag.

    Ik maak boektrailers en divers webtrailers en denk en hoop dat ik wel enigzins oog ervoor heb, maar dat daar gelaten.

    Ik vroeg me af, en zie dat meer mensen dat doen.. een " boek " trailer maken voor een boek dat jij geschreven hebt en dan allemaal film materiaal gebruiken van bekende films.. dat snap ik niet.. gaat jouw boek dan over die film?? Ik ga ervan uit dat als iemand een boek schrijft dat die dan ook apart is en als geen ander, dus dan zou je boektrailer toch ook anders moeten zijn en als geen ander?? Als dit een boektrailer is van een boek die jij geschreven heb dan klopt het denk ik niet..

    Gewoon een vraagje, meer niet..


    Voor elk budget is er een video trailer mogelijk!