• Ik snap niks meer van hen! In de vakantie leerde ik een leuke jongen kennen e ja de rest raden jullie wel al , i kwerd verliefd blablabla , hij kreeg een lief etc.. Oké nu ik probeerde hem te vergeten en dat lukte me ook. Nu ongeveer 1 week geleden leerde ik iemand kennen. Laten we hem even F noemen.. Dus vanaf de eerste keer dat we elkaar zagen voelde ik mij al op mijn gemak bij hem. We begonnen spontaan te praten etc.. En normaal gezien als het om jongens gaat ben ik niet zo vlot. Toen bleven we afspreken en wisselden we nummers uit. Nu een paar dagen geleden stuurde hij me dit: " Ik ben graag bij jou en bij je ouders . Jullie zijn zo lief." Stuurde ik dit terug ; " Mijn ouders hebben je graag. En ik heb jou ook graag x " Stuurde hij me nog een smsje dat hij het laatste het belangrijkste vond. Zaterdag hadden we ook afgesproken , met een hele groep vrienden van hem . Dus ik en F zaten naast elkaar en hij legde zijn arm om me en nam m'n hand vast. En zijn vrienden zeiden allemaal dat op de manier dat wij met elkaar omgingen we echt wel een koppel leken. Nu wou ik gisteren ook met hem afspreken stuurde hij dit : "Ik ben echt graag bij jou , maar ook soms eens bij mijn vrienden snap je..x" En natuurlijk snapte ik dat , dat stuurde ik hem dan ook terug. Maar vandaag stuur ik dat ik niet kan reageerd hij met een botte " Ahn oké dan niet eah." en stuurt hij de hele dag niks meer nu 2 minuten geleden stuurt hij of ik straks misschien nog even me buiten ga. Ik snap hem echt niet meer.. En ik weet ook niet of hij meer voor me voelt dan alleen vriendschap. Hij zei me eens dat hij het lekker knus vond toen we samen een film aan het kijken waren , maar dat hij het niet wou verpesten door me een kus te geven.. Bedoeld hij daarmee dat hij iets voor me voelt of? Wat ik begin weer stil aan hoop te krijgen in de liefde.. (A)

    Sorry als die beetje raar of hopeloos over komt , maar liefde doet rare dingen met je.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 19:52 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Spreek nog een keer met hem af en kijk dan hoe het gaat,

    Hij voelt wat voor je, maar zijn vrienden zijn ook belangrijk.
    Die jongen was gewoon teleurgesteld dat hij je toen even niet kon zien, best logisch als hij zo gek op je is.


    Your make-up is terrible

    Hale schreef:
    Spreek nog een keer met hem af en kijk dan hoe het gaat,


    Firm believer of all that is magic

    Ga straks naar buiten naar hem, en als je het echt zo graag NU per sé wil weten.. Vraag je gwn van wat voel jij voor me.. Nee heb je, JA kun je krijgen ;)

    Hale schreef:
    Spreek nog een keer met hem af en kijk dan hoe het gaat,


    26 - 02 - '16

    Kzou je willen helpen, maar meestal doe k zelf net t omgekeerde van wat goed is^^


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Arg meisjes. I really don't see the big problem? (krul)


    We're all mad here.

    Georgeee schreef:
    Arg meisjes. I really don't see the big problem? (krul)


    Je bent een jongen.
    Voeg een nuttige reactie toe, of verdwijn.
    *schud het hoofd* Jongens, wat moet je daar nu mee?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Je bent een jongen.
    Voeg een nuttige reactie toe, of verdwijn.
    *schud het hoofd* Jongens, wat moet je daar nu mee?

    oké;
    Hij vind je overduidelijk een heel leuk meisje; anders had ie er sowieso niet zoveel aandacht en liefde ingestopt neem ik aan?


    You need me to read a guy's mind; never forget that. (cat)


    We're all mad here.

    Lol, jij moet hem accepteren dattie bij z'n vrienden is, maar zelf doet ie bot als jij eens tijd voor jezelf nodig hebt? Call me paranoid, maar 't is oppassen geblazen if you ask me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon afwachten, dat is nou het leuke/vervelende aan verliefd zijn. Gewoon kijken wat hij van je vindt en gewoon naar hem toe gaan.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hale schreef:
    Spreek nog een keer met hem af en kijk dan hoe het gaat,


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse