• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Bella = MisPattinson
    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi 2de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Jane = Caine
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear 2de x
    Heidi = The Direction 2de x
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy 2de x
    Fred = kiara2
    Edward = Huilen 2de x
    Emmett = JokerAndMe
    Carlisle = Caine 2de x

    ---

    Waar is mama o.o? - Kijkt rond -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [GTG.]


    Intersectional feminist

    Elena
    Ik zit in het zand op het strand van La Push. Ik ben een beetje down, dat is niet iets voor mij, maar ik wil er niemand mee lastigvallen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Rosalie]

    Neuriënd loop ik door mijn huis, ik heb net wat te eten klaargemaakt voor Nessie en roep haar. 'Renesmée? Waar zit je, kleintje?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Abbo]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Heey Elena -Embry


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik kijk beteuterd op. Aan mijn ogen kun je zien dat ik gehuild heb. ''Hee, Embry.'' Fluister ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Jane]
    Om maar iets te doen te hebben liep ik heen en weer door de kamer. Mijn dorst brandde en ik verveelde me dood. Mensen stribbelen nooit tegen, ze waren makkelijk neer te halen.
    Ik wilde iemand om mijn krachten op los te laten. Iemand die zich zou verweren...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Embry]
    'Wat is er aan de hand?' Klinkt geschokt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [OOC]Ik speel Jasper, ik heb me opgegeven, dacht zeg het maar even]

    [Jasper]

    Verveeld leg ik mijn boek weg en sta op, ik loop door naar mijn kamer toe, ik heb plots zin gekregen om te douchen, terwijl ik wel iedere dag douche, maar nu nog een keertje.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Elena
    ''I-ik moet hier weg. Mijn pleeggezin vind het raar dat ik altijd weg ben. Ze weten niets van jullie, of de Cullens. En daarom moet ik nu terug naar Florida.'' Snik ik zachtjes. Ik heb geen idee hoe ik dit de Cullens, en de rest moet vertellen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry

    'Maar je mag niet weg! Dan kom je maar gewoon bij mij wonen je mag niet weg. Ik kan niet zonder je.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik glimlach zwak. In mijn ogen is pijn te lezen. Zachtjes, teder leg ik mijn hand op zijn wang, waarna ik opsta. ''Ga je mee naar de Cullens. Ik kan het niet alleen vertellen. Ze zijn net als jullie familie voor me.'' Fluister ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    'Maar je moet me beloven hier te blijven, we zullen ervoor zorgen dat je hier blijft. Ik zal ervoor zorgen dat je hier blijft.' Bang kijk ik har aan, als ze weg zou gaan zal ik instorten. De enige manier is haar hier te houden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Dat plan is.. Onrealistisch. Ergens weet hij het, dat weet ik zeker. Toch laat ik hem in die hoop geloven terwijl we naar de Cullensvilla lopen. Verdrietig bel ik aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry

    Ik zie in de ogen van Elena dat ze niet gelooft in mijn plan om haar hier te laten blijven. Maar ze zou moeten weten dat ik haar nooit moet laten gaan. Voorzichtig leg ik mijn arm over haar schouder.
    'I'll never let you go.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."