• Hee :]
    Misschien vraag je je wel eens af wat 'fan zijn' nou eigenlijk betekent.
    Dus hier heb je de betekenis van 'fan' n_n

    Een fan of aficionado is een enthousiast bewonderaar of liefhebber van een publiek persoon, muziekgroep, schrijver, kunstenaar, televisieserie, film, et cetera. Het woord is een afkorting van het Engelse ‘fanatic’ en werd aan het eind van de negentiende eeuw in Amerika geïntroduceerd als een benaming voor een gedreven aanhanger van een honkbalteam. Hoewel tegenwoordig de term ‘fan’ in deze context nog wel in zwang is (bijvoorbeeld voetbalfan), wordt voor fanatieke sportliefhebbers vaker het synoniem supporter gebruikt. Supporter komt dan weer van het Engelse woord "to support". Dus een supporter is iemand die zijn club 'steunt'.
    ‘Fan’ wordt vandaag de dag meer gebruikt bij de aanduiding van bewonderaars van muzikanten en acteurs. Soms organiseren fans zich in zogenaamde fanclubs, schrijven fanbrieven (of fanmail) aan hun idolen in de hoop op positieve respons en onderhouden of volgen fansites (pagina’s op het Internet) over het idool. Een fan is vaak intensief met zijn idool bezig en steekt daar doorgaans veel tijd, geld en moeite in.

    Nu vraag ik jullie om dit eens goed door te lezen, en dit te vergelijken met jou eigen gedrag. Veel mensen beschouwen dit als 'Die-hard', maar dit is dus echt de officiele betekenis van 'fan'.
    xx(H)


    all I want for christmas is a girlfriend

    nou ik ben een HARDCOREFAN van LP dus hoe fanatic ben ik dan;) (hééééél erg xD)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Owja ik wil deze zin nog effe quoten;

    Een fan is vaak intensief met zijn idool bezig en steekt daar doorgaans veel tijd, geld en moeite in.

    Vooral deze zin is erg belangrijk n_n


    all I want for christmas is a girlfriend

    Whaha, het enigste wat ik doe is;
    Hun muziek luisteren
    Erop geilen
    En gwn op de hoogte blijven met wat ze allemaal
    Maar ik kijk ook hun film, en hun youtubefilmpjes xD

    Haha, ik steek er niet veel geld in eerlijk gezegd, maaja, ik krijg al zo weinig zakgeld, ik moet ng leven hoor, tijd, bwaa, dat valt wel mee, en moeite, weetikniet echt

    jaa naja klopt heelmaal
    ik bind me niet zo graag aan ben jij échte fan of niet
    zoiets bepaal je zelf
    ik hoef niet alle CDs van die of die band te hebben om helemaal gek van ze te zijn
    om het zo maar te zeggen
    maar zoals ze het hier beschrijven..
    hmm ja ben ik fan
    van meerdere muziekbands

    ik ben er iegenlijk wel de heel dag mee bezig
    houd alels bij
    luister muziek
    ja fan genoeg^^

    als ik mike's of chesters leven kon redden met ál mijn zakgeld zou ik dat doen..!

    (is dat erg dat je dat er voor over hebt??)

    naja kheb niet meer dan €400,- dus maar tog

    [kheb nu egt in volle waarheid gesproken]

    OMG ik ben bang dat ik té fan ben Oo

    oke is het erg dat ikdat er voorover heb???


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    als ik mike's of chesters leven kon redden met ál mijn zakgeld zou ik dat doen..!

    (is dat erg dat je dat er voor over hebt??)

    naja kheb niet meer dan €400,- dus maar tog

    [kheb nu egt in volle waarheid gesproken]

    OMG ik ben bang dat ik té fan ben Oo

    oke is het erg dat ikdat er voorover heb???

    Tuurlijk is dat niet erg :]
    Ik bedoel.. Het is niet dat je een altaar voor ze gemaakt hebt x3 [toch? o.o']


    all I want for christmas is a girlfriend

    Fan zijn = klink klare onzin.
    [/mening]


    Bored.

    (...)
    Tuurlijk is dat niet erg :]
    Ik bedoel.. Het is niet dat je een altaar voor ze gemaakt hebt x3 [toch? o.o']


    nee ik heb geen altaar voor ze gemaakt x]
    hmmm áls ik ooit beroemd wordt zorg ik (ligt eraan waarmee ik beroemd wordt) dat ik hun BF wordt xD

    *IKLULONZIN*


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Fan zijn = klink klare onzin.
    [/mening]

    Ja eigelijk wel.. (A)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Weetje wat pas overdreven is?
    Als je al je hoop en vertrouwen verwerkt in een onrealistisch uitstapje in je hoofd, alleen maar omdat die/dat ene jongen/meisje van die ene band/film/weetikveel zoo mooi is, of toevallig op wat toetsjes kan drukken.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Reacties?


    all I want for christmas is a girlfriend