• Beliebers opeens One Direction fan zijn geworden, lol! Het valt me echt op dat het vooral de Beliebers zijn die fan zijn..

    Wie is het nog meer opgevallen?
    (En nee, dit is helemaal niet kwaad bedoeld tegen wie dan ook, welke kant dan ook, het viel gewoon op:9~)


    Forever.

    Nialltastic schreef:
    Ik ben nooit een 'Belieber' geweest en dat zal ik ook nooit worden, maar toch ben ik een fan van One Direction. So what. :')

    Ik bedoelde het ook in het algemeen. :')


    Forever.

    Op zich zit er wat in, wat je zegt, vind ik. Jammer dat er mensen denken dat 'hun soort muziek' beter is, omdat One Direction toevallig leuke koppies heeft. Tja, meningen verschillen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1000000000000000000 x

    Justin zit nog steeds in mijn hart en ik wacht met smart op zijn nieuwe album.

    Maar ik ben ook fan van One Direction.

    Ik sta totaal buiten die twee artiesten/bands.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoals ik dus gisteren al had geplaats op een dezelfde topic, gisteren.

    zayntastic zei op 13 okt 2011 - 22:22:

    Dat 1D opeens meer in de top5 bestaat betekend niet dat fans 'nep' zijn of dat ze er niet zijn. Ik heb ook 3 zayn stories, maar heb wel mijn bieber story nog. Dus val geen mensen aan. Jullie liepen ALTIJD te zeiken over dat Bieber zo fucking irritant was, nu is de 'Bieberfever' een beetje minder geworden en lopen jullie weer te zeiken. Het is NOOIT goed. :W


    To infinity and beyond •

    zayntastic schreef:
    Zoals ik dus gisteren al had geplaats op een dezelfde topic, gisteren.

    (...)

    Ik zie hier anders niemand zeiken. We merken het gewoon op? (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik zie hier anders niemand zeiken. We merken het gewoon op? (krul)


    Ik heb gewoon gequote wat ik gisteren in dat andere topic zei, waar ze nog even verder gingen dan dit topic.


    To infinity and beyond •

    Ik ben totaal geen fan van 1D Justin blijft altijd de one.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben geen fan van one direction?


    <3

    OOOO mensen, lees gewoon eens het hele bericht alsjeblieft voor je gaat zeuren! Ten eerste, ik ben OOK Bieberfan en ten tweede 1D vind ik helemaal niet slecht, en de fans vind ik NIET fake. Ik merkte het alleen maar op hoor..


    Forever.

    JB, One Direction.. allemaal één pot nat :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nooit een fan van justin bieber
    Nooit een fan van one direction

    Die boel wordt véél te hard opgeblazen om een fan van te zijn. (voor mij)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Colibre schreef:
    Het is gewoon allemaal dezelfde kutmuziek, en dat ze nou toevallig een mooie kop hebben, betekent niet dat ze getalenteerd zijn. Daarom zijn al die Beliebers 1-D fan. (cat)


    Alis volat propriis.

    Nialltastic schreef:
    Ik ben nooit een 'Belieber' geweest en dat zal ik ook nooit worden, maar toch ben ik een fan van One Direction. So what. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ach, ik hou me daar niet mee bezig.
    ben geen Bieberfan en geen 1D-fan en ik zou dat nooit worden ook (:
    Zolang ik dat maar onthoud is et goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you