• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [owja moet nog abo worden:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    'Hou je kop Leah ik ga der vermoorden!' Het is dat het Nes is die op mijn rug zit ieder ander had ik eraf gegooit. -Jake-

    bella [ en nog vergeten op het juiste te drukken.
    Ik voelde hoe Edward opstond en wegliep. 'Jake'riep hij. 'Edwaard' riep ik hem schoor na. Ik kon nu niet alleen blijven. Ik stond op en wankelde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella[gvd weer verageten slim bezig]
    Toen ik wankelde werd alles even zwart. met een klap viel ik op de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jacob]
    Jacob, wraak helpt niets!antwoordde ik en volgde Jacob's spoor


    Ex astris, sciencia

    'Nu wel Leah! Ze gaat eraan! Hoe durft ze!' -jake-

    Vladimir
    Ik glimlachte nu weer lichtjes. Ik zou bij haar blijven, totdat ze helemaal wakker zou worden, überhaupt totdat ze goed geslapen heeft.

    Renesmee
    Ik kromp in elkaar, want ik dacht dat het juist andersom zou worden. Dat Jane Jacob zou vermoorden...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik snuif. Ik probeer hara geur te vinden maar met zoveel vampier kan ik maar moeilijk bepalen welke van haar is.. -Jake-

    bella
    Waar ik ook was het was zwart en donker. ik hoopte vurig dat iemadn me zou helpen of uit deze hel zou halen. Langzaam kwam alles terug al mijn verdriet maar dan heviger. Ik werd helemaal plat gedrukt. Ik dacht dat dit niet kon voor een vampier maar wel dus. Ik hoopte nog sateeds o piemand maar dacht teon aan jake. Nee dan ben ik niet belangrijk genoeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacob, denk om Renesmee! Zie je niet hoe bang ze is! Zei ik, Jacob zou NIET naar Jane op zoek gaan. zeker niet als ik het kon verhinderen.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 12:55 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik moest toegeven. Leah had gelijk. Mijn woede ebte weg en ik ging langzaam zitten zodat Nessie van mijn rug kon gaan. 'Sorry Leah.' denk ik met tegenzin.

    Elena
    Ik sliep een tijdje, maar knipperde toen tegen het licht. ''Hoe laat is het?'' Kreunde ik gapend, terwijl ik mijn ogen dichtkneep. Het was geen geweldige slaap geweest, maar ik voelde me beter dan gister.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kom terug ,Jacob, kom terug naar huis zei ik, blij met Jacob's reactie.
    [Ik ga huiswerk maken, doei.]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 12:59 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik draaide me om naar Nessie en drukte mijn snuit even tegen haar wang. 'Ik kan al Leah.' Ik begon langzaam terug te lopen. Hoeveel kleren had ik nu nog? Dacht ik vertwijfeld

    [Succes, Laura met je huiswerk :)]
    Vladimir
    Ik keek op de wekker. Ik zag dat het ongeveer 5 voor half 12 was. Was had de nacht snel gewezen. 'Het is 5 voor half 12, s'ochtends,' zei ik, 'heb je goed geslapen?' vervolgde ik vragend.

    Renesmee
    Nog steeds keek ik erg bang. Wat als Jane me weer zou vinden, en dat Didyme het niet zou zien?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.