• Wie kan dit lezen? Stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Agape schreef:
    Jonge iedereen kan dat lezen :Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Moak schreef:
    Zijn al vele topics over. En ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hier zijn al zoveel topics over en iedereen kan dat lezen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Agape schreef:
    Jonge iedereen kan dat lezen :Y)

    Agape schreef:
    Jonge iedereen kan dat lezen :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Is dat niet gewoon de omschrijving van dyslexie? Als je dit niet kan lezen ben je dyslexisch, en volgens mij is dat minder dan 45%.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Is dat niet gewoon de omschrijving van dyslexie? Als je dit niet kan lezen ben je dyslexisch, en volgens mij is dat minder dan 45%.

    Nee dat is het niet. Dyslexie is anders. Ik ben dyslectisch en kan dit gewoon lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Agape schreef:
    Jonge iedereen kan dat lezen :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Agape schreef:
    Jonge iedereen kan dat lezen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Agape schreef:
    Jonge iedereen kan dat lezen :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dit stond nog in mijn schoolagenda... Van vorig jaar, maar oké
    Waarschijnlijk zijn de enigen die het niet kunnen lezen dyslectisch en hun kun je het niet kwalijk nemen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    kan ik


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Agape schreef:
    Jonge iedereen kan dat lezen :Y)


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik kan het lezen. (nerd)


    26 - 02 - '16

    daar hebben we het bij gedrag net over gehad, & ja, eigenlijk kan bijna iedereen dat lezen, alleen sommigen sneller dan anderen. (:


    Save me from myself.