• Ik weet niet of veel mensen dat programma kennen, maar daarom ga ik er juist over schrijven. Dit is een promo van het programma, maar hier lijkt het echt heel humorloos en kinderachtig.



          Ongeveer een jaar nadat Sonny de cast van So Random vergezelde, is het tijd voor een lading nieuwe acteurs voor in de populaire serie. Slechts Sonny en Nico blijven, omdat de rest hun carrière ergens anders gaat voorzet.
          Dit is niet de enige vernieuwing in deze wereld. Naast dat So Random en Mackenzie Falls doorgaat met uitzenden, komt een nieuwe serie om de hoek kijken. Deze serie wordt een kostuumdrama over het middeleeuwse leven van enkele mooie jongeren. De acteurs van de oorspronkelijke series die zo bekend waren, vrezen niet voor een aantal mooie meisjes en jongens, totdat ze ontdekken hoeveel kijkcijfers zij wegpikken van de andere twee series.
          Daarnaast ontstaan er ook genoeg problemen op de set. Sonny en haar nieuwe vrienden raken erg in paniek wanneer hun regisseur hen opdraagt om de perfecte karakters te creeëren in So Random. Ook komen ze er achter dat de perfecte acteurs van het nieuwe programma nog erger en arroganter zijn dan de cast van Mackenzie Falls.


    Rollen.
    • Eerste nieuwe meisje voor So Random. Moak.
    • Tweede nieuwe meisje voor So Random. Ze is redelijk arrogant en vindt vooral zichzelf heel erg geweldig. Ze is gestelt op haar uiterlijk en doet er alles aan om de aandacht van de jongens of de media te krijgen.
    • Twee nieuwe jongens voor So Random. Deze twee hebben de grootste lol met elkaar en denken dat ze alle meisjes kunnen krijgen, met hun slechte versiertrucs.
    • Twee meisjes voor het nieuwe programma. Zijn arrogant, bloedmooi en eigenlijk harstikke dom. Ze lopen achter de hoofdpersoon aan.
    • Twee jongens voor het nieuwe programma. Doncaster.

    Informatie.
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum en geboorteplaats:
    Uiterlijk: Voor de rollen van het nieuwe programma, hele knappe mensen, voor So random gewoon normale. Een foto van een bekend persoon en als het even kan, iemand waarvan genoeg beeldmateriaal op youtube te vinden is, zodat ik een trailer kan maken!
    Extra: Dit mogen bijvoorbeeld dingen van diegene in het dagelijkse leven zijn. (:
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 9:47 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    heb je nog meer nodig??
    xx


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    Rol: Meisje voor nieuwe serie
    Volledige naam: Michelle Blue Quilin, haar roepnaam is Chelle
    Leeftijd, geboortedatum en geboorteplaats: Chelle is geboren en getogen in het stadje Keyser, West Virginia. Hier is ze geboren op 13-05-93'
    Uiterlijk:

    Alyson Michalka
    Extra: Chelles ouders zijn gescheiden. Haar vader Pete is in Keyser blijven wonen, aangezien hij daar ook is geboren. Maar Chelles moeder, Deveny is naar Texas, haar vaderstaat, verhuisd, hierdoor heeft Chelle nog weinig contact met haar moeder, maar door de show ook steeds minder met haar vader. Chelles zus Laurie woont bij Pete. Chelle wou altijd al beroemd worden en acteren zit haar in het bloed, haar moeder en haar oma acteerden ook al, ze dacht altijd dat haar claustrofobie haar tegen zou werken, maar nu ze heeft ontdekt dat dat niet zo is, barst ze van het zelfvertrouwen.
    Titel? More with a Chance? Others with a Chance? Chances?
    Mag ik je waarschuwen? (flower)


    Not all those who wander are lost.

    Rol: Jongen uit nieuw programma
    Volledige naam: Ethan Moose Lister
    Leeftijd, geboortedatum en geboorteplaats: geboren in spanje op 12-3-1993 (18 dus)
    Uiterlijk:


    Eric Saade
    Extra: Voor Ethan bekend werd werkte hij in een klein bloemen winkeltje van zijn moeder. Ethan heeft zijn vader nooit gekend. Toen hij erachter kwam dat zijn moeder zwanger was verliet hij haar en heeft nooit meer contact met haar gehad.
    Titel? ??
    Mag ik je waarschuwen? Ja

    ik kan echt geen rollen verzinnen, maar waarschuw je me als je begint ???


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Het verhaal staat al online, mensjes (:
    En ze had geen rollen meer nodig zei ze(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.