• één of ander gast heeft toennet, om ongeveer 11 uur, de brandalarm ingedrukt. :'D En omdat het in de kleine pauze was en dus geen oefening waren ze allemaal in paniek, en werden ongeveer 2600 leerlingen de school uitgezet.
    En daar stonden we dan met zoveel leerlingen in de kou, met de brandweer die tien minuten deed om er te komen (ze moesten ergens anders blussen) bleek het toch vals alarm te zijn. Joh.
    En nu heb ik medelijden met de gast die het heeft ingedrukt, hij is wel een enorme sukkel, maar door hem stopten de bovenbouwers met een toets waardoor er een nieuwe toets moest komen. En nu moet hij in de 5 tot 7 duizend euro betalen, en volgens mij wordt hij geschorst. :'D

    Nou ja, het was leuk zolang het duurde. En hoe was jullie dag?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    omg moet hij echt daarvoor betalen,
    was het expres of per ongeluk?

    Hahaha, wat een idioot :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Everx schreef:
    omg moet hij echt daarvoor betalen,
    was het expres of per ongeluk?


    Expres. :'D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 14:29 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha,leuke dag.
    Mijne viel wel mee :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wat sneu :P Maar dat kon die verwachten xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat heb ik ook wel eens op school gehad, we zaten in de aula, gaan opeens alle lichten uit. Iedereen moest naar buiten, ze wisten niet wat het was dus kregen we vrij. Dat kwam goed uit want ik had het volgende uur een toets.(A)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Betálen, zoveel. Omg waar haalt hij dát vandaan? :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Fijne dag verder, zeggen we dan. Jeez wat een sukkel


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Phaha! Hoe dom kan je zijn?! xD


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Symbol schreef:
    Betálen, zoveel. Omg waar haalt hij dát vandaan? :O


    Haha, ach ja. Zijn ouders moeten het betalen. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Symbol schreef:
    Betálen, zoveel. Omg waar haalt hij dát vandaan? :O
    De school is daar toch voor verzekerd? o.o

    Kan me wel herinneren dat mijn school ook eens tegen iemand zei dat ze 300 voor een oog moest betalen en dat later ook gewoon zelf betaald werd.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Omg, 5 tot 7 duizend euro. O.O
    En wat als je nu rook ziet en je denkt dat het brand is en je drukt die knop in, maar het blijkt toch geen brand te zijn? -denkt teveel na-

    Bij ons mogen ze dat trouwens ook eens doen. Wij hebben een nooduitgang in onze klas en dan moeten we via het raam op ladders klimmen en zo, echt cool. :'D


    Let the Night embrace you

    TheBoys schreef:
    (...)De school is daar toch voor verzekerd? o.o

    Kan me wel herinneren dat mijn school ook eens tegen iemand zei dat ze 300 voor een oog moest betalen en dat later ook gewoon zelf betaald werd.


    Niet als het expres is en loos alarm.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    sukkel :'D


    Shoganai i ne~

    Dat is ook een achterlijke actie om te doen :') is bij ons ook een keer gebeurd geloof ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the