• It was worth waiting <3


    Harmonia nectere passus.

    Fifteen schreef:
    Harry's stem is pure seks op Gotta Be You. :W


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik vond het eerst nogal 'meh' omdat ik van 1D iets anders had verwacht.
    maar ik sta nu echt mee te dansen en te zingen aan de bushalte terwijl veel mensen me raar aankijken!
    Love it! Love 1D. <3


    Love is louder.

    Oh, One Direction... (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind hem echt mooi! ^^


    I never finish anyth

    Ik was dus in Londen toen dat lied op de radio kwam en mijn vriendin en ik gingen helemaal freaken en gillen, toen Zayn kwam;
    OMYGOOOOOOOOOOOD ZAYN, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Mijn vriendin ging helemaal tekeer en toen Harry kwam ging ik krijsen en alles, hihihihi. I love them so freaking much.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik was dus in Londen toen dat lied op de radio kwam en mijn vriendin en ik gingen helemaal freaken en gillen, toen Zayn kwam;
    OMYGOOOOOOOOOOOD ZAYN, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Mijn vriendin ging helemaal tekeer en toen Harry kwam ging ik krijsen en alles, hihihihi. I love them so freaking much.


    Ik... ben niet zo uitbundig, maar ik snap je enthousiasme :'D

    Ik ben Tom Felton tegengekomen in Londen toen ik een jaar of twaalf was :D, ik was toen echt zo'n vriendloos-losertje die alleen maar boeken las en niet meer deed dan dat (zo ben ik nog steeds), en ik was echt zo van: 'T-tom Félton?' en hij zo; 'Yep, that's me.'
    Dus, ik heb twee minuten met hem gepraat. Beste twee minuten van mijn leven :'D xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stylesmania schreef:
    It was worth waiting <3


    Zekers te weten! :Y)


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik... ben niet zo uitbundig, maar ik snap je enthousiasme :'D

    Ik ben Tom Felton tegengekomen in Londen toen ik een jaar of twaalf was :D, ik was toen echt zo'n vriendloos-losertje die alleen maar boeken las en niet meer deed dan dat (zo ben ik nog steeds), en ik was echt zo van: 'T-tom Félton?' en hij zo; 'Yep, that's me.'
    Dus, ik heb twee minuten met hem gepraat. Beste twee minuten van mijn leven :'D xD

    Omg, dat is zo geweldig!:9~
    Kiddo, ik ben zo jaloers! Want Tom is gewoon geweldig.
    Oke, offtopic


    Mutant and proud

    C18 schreef:
    Ken 't nummer niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    De song zelf is heel leuk, maar ik word gek van de 1D hype. Na deze hype zal een groot gedeelte met de volgende hype meegaan.


    Firm believer of all that is magic

    Geniusferb schreef:
    De song zelf is heel leuk, maar ik word gek van de 1D hype. Na deze hype zal een groot gedeelte met de volgende hype meegaan.


    I'll never leave this fandom, never ever.


    Remember when...

    het is in één woord : magisch


    I'm not going to be a star. I'm going to be a legend

    Ik hou van dat lied.


    I'd rather hurt than feel nothing

    We are the deathliest of fandoms.


    Harmonia nectere passus.