• Ben ik de enige die daar last van heeft? Van woorden door elkaar gooien. Vandaag wilde ik iets zeggen over Bert en Ernie en toen zei ik: "Ert en Bernie! Oh nee, Bernie en Ert!" En vanaf dat moment hield ik wijselijk mijn mond dicht. Dat had ik laatst ook al bij Engels. Ik moest een opdracht schrijven waarin het woord "home-movie" voorkwam, en ik schrijf rustig "homie-move". Ben ik nou echt de enige die zo faalt?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb dat nooit [a] hahaa!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Jup je bent de enige.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, toen ik een presentatie moest houden voor ons ingenieurs project
    Wij waren van bedrijf createch en ik zei de tijd techcrea


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heel vaak, vandaag ook. Ik weet alleen niet meer wat het was (heb ik verdrongen).


    Destroy what destroys you.

    Nee.
    Maar ik doe het meestal expres.
    Wat ik heb is, dat als ik aan het praten ben, dat ik dan opeens de draad kwijt raak.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat hebben we allemaal wel is ^^


    Life is hard and then we die

    Prometheus schreef:
    Heel vaak, vandaag ook. Ik weet alleen niet meer wat het was (heb ik verdrongen).


    Terecht. Ze lachten me fucking hard uit. Nog harder dan die keer toen ik midden in de aula op mijn gezicht ging omdat ik struikelde over mezelf.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Te vaak :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Uneventful schreef:
    Jup je bent de enige.(cat)


    Firm believer of all that is magic

    veelste vaak :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Voiceless schreef:
    Te vaak :'D


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Zo vaak.. zoals gisteren op de fiets.
    Ik wou zeggen; de wind blies je woorden weg
    Maar ik zei; de wind blies je oren weg


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, dat heb ik zo vaak! Dan is de bekendste nog wel: 'Mijn jeus neukt.' Die zeg ik heel vaak - per ongeluk. Dus je bent niet de enige! :'D

    Dursley schreef:
    Oh, dat heb ik zo vaak! Dan is de bekendste nog wel: 'Mijn jeus neukt.' Die zeg ik heel vaak - per ongeluk. Dus je bent niet de enige! :'D


    Gawd, dat heb ik dus ook altijd. Alleen kijkt niemand daar meer van op, omdat ze dat wel van me gewend zijn. Droge en falende opmerkingen koppelen ze meestal automatisch aan mij, op de een of andere manier. (bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Heel vaak. Splaakgeblek. Meestal door overenthousiasme :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.