• Kerstmis.

    Ok dat klinkt raar.

    Maar ik heb er echt zin in.

    Geen gezeik aan mijn hoofd maar gewoon de mensen waar ik om geef om me heen en een geweldig kerstdiner bereid door mijn moeder.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 22:10 ]

    Basecca schreef:
    (...)

    Je bent een ponybrony, lieve schat. Die kunnen niet haten :Y).

    OT: Ik vier kerst met mijn familie, YULE daarentegen vier ik met mijn vrienden die ook in wicca geloven (ik zeg nooit "eraan doen" want je "doet" ook niet aan Christendom, haha, dat klinkt echt heel dom).


    Kerst wel.

    En moet jij je niet gigantisch aanstellen omdat iemand (in dit geval jij) het woord pony gebruikte? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Kerst zorgt er niet ineens voor op een wonderlijke manier dat ik geen gezeik aan mijn hoofd heb :W Maar ik vind kerst niet zo bijzonder. Ene dag bij m´n moeder en de ander bij m´n vader. Al heb ik wel zin in die varkenshaas van mijn moeder :9~


    -

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Kerst wel.

    En moet jij je niet gigantisch aanstellen omdat iemand (in dit geval jij) het woord pony gebruikte? (cat)


    Nee hoor, friendship is magic. En de komkommer is weg, dus ben ik veilig. HA! NO MORE RAPE BY FEMALE PONIES!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nou, midwinterfeest... zo ken ik het niet. Jullie noemen het kerst, ik noem het yule.

    Ik noem het geen kerst, ik noem het Luciafest, maar het is beter bekend als midwinter. Een van de andere namen lijkt erg op YULE, ik ben de naam alleen vergeten. Kerst is er deels vanaf geleid. Simpel gezegd vier je dat de dagen weer langer worden en dat het licht terug komt(vandaar de kerstboom).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik noem het geen kerst, ik noem het Luciafest, maar het is beter bekend als midwinter. Een van de andere namen lijkt erg op YULE, ik ben de naam alleen vergeten. Kerst is er deels vanaf geleid. Simpel gezegd vier je dat de dagen weer langer worden en dat het licht terug komt(vandaar de kerstboom).


    Je hoeft het niet met hoofdletters te schrijven hoor, ik deed het alleen om extra nadruk erop te leggen.
    Een meisje dat ik ken via MSN uit Canada noemt het Joelfeest en weer een andere Yulefest. Ik vind het wel grappig, maar voor mijn familie blijft het kerstmis xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nee hoor, friendship is magic. En de komkommer is weg, dus ben ik veilig. HA! NO MORE RAPE BY FEMALE PONIES!


    Ah, ik vroeg me al af waar het bleef :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Bij ons willen ze het met de hele familie gaan vieren.

    Dus ook met oudtante die en oom die en nicht zus en neef die.

    Die ik al sinds mij geboorte niet meer heb gezien maar die nu ineens ere gasten zijn.

    Ken niet eens de namen maargoed..

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ah, ik vroeg me al af waar het bleef :Y)


    Eigenlijk is het ook best eng hoor, iemand die dreigt met een komkommer... Reminds me of sexual education, we moesten er een condoom omheen doen :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Je hoeft het niet met hoofdletters te schrijven hoor, ik deed het alleen om extra nadruk erop te leggen.
    Een meisje dat ik ken via MSN uit Canada noemt het Joelfeest en weer een andere Yulefest. Ik vind het wel grappig, maar voor mijn familie blijft het kerstmis xD

    O, ok.
    Joelfeest, dat is hem. Dat is die andere naam voor Midwinter, Luciafest. Het is eigenlijk allemaal het zelfde, alleen kerst is anders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    *denkt aan familie brunch*

    Ik haat kerst (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hale schreef:
    Bij ons willen ze het met de hele familie gaan vieren.

    Dus ook met oudtante die en oom die en nicht zus en neef die.

    Die ik al sinds mij geboorte niet meer heb gezien maar die nu ineens ere gasten zijn.

    Ken niet eens de namen maargoed..

    Als ze dat hier willen doen mogen ze de helft eerst gaan opzoeken waar die wonen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    StJimmy schreef:
    (...)
    O, ok.
    Joelfeest, dat is hem. Dat is die andere naam voor Midwinter, Luciafest. Het is eigenlijk allemaal het zelfde, alleen kerst is anders.


    En chanoeka dan? Dat is toch de Joodse versie van kerst?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Midna schreef:
    (...)
    Als ze dat hier willen doen mogen ze de helft eerst gaan opzoeken waar die wonen


    Engeland, Schotland... FML, seriously.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik hou van het gevoel van kerst, kerstliedjes, kerstfilms, de sneeuw en gezelligheid. Maar de kerstdagen zelf haat ik en zou ik het liefste overslaan.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Basecca schreef:
    (...)

    En chanoeka dan? Dat is toch de Joodse versie van kerst?


    Uhu ;D ik vind dat een grappig word, chanoeka
    Basecca schreef:
    (...)

    Engeland, Schotland... FML, seriously.

    ok hier dan wel gewoon Nederland.. -hoop ik-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you