• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'En zelfs ik ga tegen hem in, Kom op dat molet toch wel iets zeggen als ik tegen een leraar inga niet?' Vergeleken met haar was ik echt een engeltj in de klas. Ik maakte altijd mijn huiswerk en ging niet tegen de leraar in.
    Het enige was dat ik nogal vaak in de klas aan het praten was of plotselinge lachbuien kreeg.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin
    'Het is je vader.' antwoordde ik met een 'like-doh-uitdrukking' op mijn gezicht. 'Dus met andere woorden, lieve Gwen, dat wil niets zeggen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Ja oké het is mijn vader maar hij heeft naast het schoolhoofd hier wel zo'n beetje het meeste over ons te zeggen. Daarom durfde je niet tegen hem in te gaan hé? Je was bang dat je van school afgestuurd werd niet?
    EN trouwens je weet hoe eng ouder kunnen zijn niet?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik kon me niet bedwingen en moest hard beginnen lachen. 'Zo snel word je niet van school getrapt en zo eng is je vader nou ook weer niet hoor!'
    'Bent U daar zeker van Miss Savarin?' Ik draaide me met een ruk om en keek recht in het lachende gezicht van professor Longbottom. 'Oeps.'

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:39 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik probeerde haar nog duidelijk te maken dat ze moest stoppen maar ze zag het niet.
    Nu begon ik te lachen door de ongelukkige gezichtsuitdrukking van haar.
    'Linn, rennen nu het nog kan.' FLuisterde ik haar hikkend toe terwijl ikmet tranen in mijn ogen va haar naar Pap aan het kijken was.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin
    Ik wierp Gwen een woedende blik toe. 'Toch meneer, ik blijf erbij. Als u enger wilt overkomen moet U toch nog wat even les volgen. Ik doe het voor een vriendschappelijk prijsje hoor!' Hij begon hard te lachen en sloeg even op mijn schouder. 'Gwen, je hebt echt een fantastische vriendin.' Zelfvoldaan keek ik haar aan. Professor Longbottom boog even naar haar toe om haar een kus te geven voor hij weer zou weggaan maar Gwen sprong snel opzij.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Paa pleasee...' Ik keek hem met puppy oogjes aan.
    'Hoe vaak heb ik al wel niet gevraagd ofdat je dat niet meer wilt doen? En misschien kan je die lessen beter wel volgen. Dan hebben we gelijk een waakhond. EN anders ga je naar Ron, als je net zo gaat eten als hem dan weet ik zeker dat ze je wel enger vinden hoor.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik onderdrukte de neiging om Gwen in de armen van haar vader te duwen en hard te beginnen lachen. 'Ik ben niet snel bang dus doet U geen moeite professor.'
    Gwen keek me gemeen aan. 'Misschien moet je haar eens gaan knuffelen, wedden dat ze je dan wel eng vind.' Hij bedankt beleefd en verdween naar boven. 'Wij waren nog niet uitgepraat Savarin.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Jij, jij jij jij jij Arghhhh...' Ik begon haar op haar armen te slaan.
    'Je bent echt gemeen.' Ik begon op haar andere arm te slaan.
    'Zullen we eens een keer gaan kijken of jou vader eng is?' Ik bleef haar slaan en sloeg om de zoveel tijd ook op haar achterhoofd.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."


    Marylinn Savarin
    'Auw, auw,auw Kappen!' Ik dook weg en probeerde de slagen van Gwen te ontwijken. 'Nou afgekoeld Longbottom?' Ze schudde haar hoofd en sloeg nog een laatste keer op mijn achterhoofd. 'Auw! Straks vallen mijn hersenen eruit!'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Die kunnen er niet meer uitvallen gek.' Ik rolde met mijn ogen. 'I mean kijk daar daar liggen ze al.' Ik wees naar een grote bol stof die op de grond lag.
    'Zie je.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    Ik schrik en voel me opeens helemaal niet meer op mijn gemak. 'w-wat?' Ik haar verbaasd aan en bijt hard op mijn lip. Ik slik en knipper wild met mijn ogen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Maylinn Savarin

    'Wat ben je toch origineel vandaag.' Ik keek haar sarcastisch aan. 'Waar zijn de jouwe dan Gwen? Bij You-know-Who's neus misschien?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Nopez, de Mimbulus Mimbeltonia van pa heeft ze gestolen en is daarna weggelopen. O en de geheugensteen van Pa zou die ook wel bij hebben want die is ie ook al een eeuwigheid kwijt.' De neus beter gezegd het gebrek aan neus van Voldemort is net zo'n veel besproken onderwerp als de onderbroek van Merlin.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik begon hard te lachen en trok Gwen mee naar de keukens waar ik aan de peer begon te kriebelen zodat de klink verscheen. 'Wat doe je?'
    'Ik heb honger, prutsertje anders zou ik hier niet zijn he!'

    [Ik moet even weg, dag lieverds (:]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.