• Dat heeft een Amerikaanse rechtbank bepaald,

    De ouders die hun kinderen Adolf Hitler en Aryan Nation hebben genoemd, mogen niet langer voor hun kinderen zorgen.

    Volgens de rechtbank is er echter geen sprake van mishandeling. "De reden dat we onze ouderlijke macht zijn kwijtgeraakt, heeft te maken met de namen van onze kinderen", zegt vader Heath Campbell tegenover televisieomroep NBC.

    De zaak rond de familie kreeg bekendheid toen een plaatselijke winkel weigerde de naam Adolf Hitler op een voor de zoon bestemde verjaardagstaart te zetten. Destijds verklaarden de ouders zich bewust te zijn van de lading van de namen van hun kinderen. Reden tot zorg zou echter ongegrond zijn.

    Bron

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:27 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mutant schreef:
    Ik zag het al op twitter, gewoon te krankzinnig.

    LOL (<-linkje)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:15 ]

    Kuyt schreef:
    Welke achterlijke mongool noemt zijn kind dan ook Adolf Hitler? -_-


    Firm believer of all that is magic

    Arme kinderen... Die ouders zijn gestoord dat ze hun kinderen zo noemen :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Schneider schreef:
    (...)

    Ik vind het persoonlijk niet achterlijk.
    Ten eerste, het is gewoon ziek als je iemand zo noemt.
    Ten tweede, dat kind zou alter vreselijk gepest worden of tenminste problemen krijgen met zijn naam.


    Laat ze dan gewoon de naam veranderen, i.p.v de kinderen afpakken?
    Wie weet waren die kinderen hartstikke gehecht aan hun ouders en
    worden ze nu weggehaald door hun naam.


    Tell me about it, stud.

    Pitera schreef:
    (...)
    Precies. Zo'n kind zal altijd last krijgen van die naam, zijn hele leven lang.


    Let it come and let it be

    Wie noemt zijn of haar kind nou weer zo?! Zieke mensen zeg.


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e


    26 - 02 - '16

    Yue schreef:
    Lol wie noemt z'n kind nou Adolf Hitler? Mafkezen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik dacht even dat de 'echte' Hitler uit huis geplaatst zou worden, ik echt zo van 'huh, what the...?!'

    Maar wel een beetje vreemd om je kind Adolf Hitler te noemen, misschien een nogal foute manier van origineel willen zijn? XD