• Hey


    ik moet dus voor een taak van nederlands een broodjeaapverhaal gaan opzoeken en ik herinnerde mij dat ik vroeger een eng verhaal had gelezen maar ik weet nu niet meer hoe het ging en ik kan het niet meer terugvinden, misschien kunnen jullie mij even helpen om te zoeken?

    Het gaat den ik over een tweeling een meisje en een jongen en ze zagen op het nieuws dat er een man zonder benen was ontsnapt en een hand als haak had en ze hadden ook gezegd dat je die nacht voor de zekerheid hoog moest slapen, en natuurlijk geloofde ze het niet en toen was er een van de tweeling vermoord, weet iemand hoe deze urban legend noemt?

    En kennen jullie ook nog zo van die enge urban legends? Behalve engelenlach, bijltjesdag, want die ken ik al

    Thanks ;p


    FireFlies Above My Head

    Hoe kan die gast nou lopen als die geen benen heeft?

    of hij gaat ze vermoorden d.m.v een rolstoel. :'D

    Maar geen idee!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Van dat ene kind dat gaat tanken en die man is best eng en dan wil hij haar waarschuwen dat er iemand op der achterbank zit en dan rent ze gillend weg terug naar der auto en dan wordt ze dus vermoord. -vage uitleg, I know


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Whaha, die urban legend klinkt echt gigantisch hilarisch XD


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wandless schreef:
    Van dat ene kind dat gaat tanken en die man is best eng en dan wil hij haar waarschuwen dat er iemand op der achterbank zit en dan rent ze gillend weg terug naar der auto en dan wordt ze dus vermoord. -vage uitleg, I know


    Nee, het waren twee kinderen die alleen thuis waren ;p


    FireFlies Above My Head

    Applejack schreef:
    Whaha, die urban legend klinkt echt gigantisch hilarisch XD


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    SmileCake schreef:
    (...)

    Nee, het waren twee kinderen die alleen thuis waren ;p


    Ja, I know maar die ken ik niet en je vroeg nog anderen dus dit is een andere :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ken hem niet. Toevallig dat er een topic over is, want ik heb bij les Nederlands een film over 'Urban Legend' gekeken :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ga de film Urban Legend kijken daar zitten er heel veel in x'D


    dream, dare, fly!