• Ik ben echt gigantisch pissed nu. Serieus, keek ik daarstraks in mijn mailbox en zag ik dat Rise Against naar België kwam. Ik kei blij tegen mijn mama 'oh my god Rise Against komt terug en ik heb ze op pkp niet kunnen zien dus?" en ze wou er ook wel naartoe. Raad es? Dat ding is uitverkocht ><
    Ik bedoel serieus of wat? & er zijn nog enkele dingen waardoor ik ongelooflijk pissed ben vandaag, maar dat is de voornaamste.
    Unf ><

    Mmm, met een beetje spitten vind je nog zat kaartjes op internet hoor. :]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 22:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    MUHAHAHAHA nu voel ik me goed :x Want ik ga sowieso naar RA volgend jaar, en eis morgen dat we naar Dortmund gaan omdat ze niet in Nederland komen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Naaaawh, das kut ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat had mijn zus een jaar geleden ook, maar ze kon toch nog één kaartje vinden op 't internet. Marktplaats ofzo, was het.


    We accept the love we think we deserve.

    Het probleem is, mensen die op pukkelpop waren kregen 10 euro korting en ik was daar dus ja ...

    Dat is zwaar kut


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nialltastic schreef:
    Dat had mijn zus een jaar geleden ook, maar ze kon toch nog één kaartje vinden op 't internet. Marktplaats ofzo, was het.

    Precies, gewoon eerst nog ff zoeken voordat je flipt.


    I love you Tim