• Die film vond ik vroeger altijd al goed.
    Ik zou die graag terug willen bekijken.

    Maar ik weet niet waar ik de film Nederlands
    of met ondertiteling kan bekijken.
    Weet er iemand zo een site?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Kan niemand mij helpen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Nope, geen site met ondertiteling.
    Sorry (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sorry, geen idee. Ik heb hem ooit opgenomen in een ver verleden en bekijk hem zo :/


    Olive

    Ik heb hem op video, geweldige film! :Y) Maar geen idee waar je hem kunt bekijken, sorry.


    Never run out of reasons to smile...

    Gewoon in het Engels kijken, joh. Leer je nog eens wat van ook. c: Heb ik zelf ook gedaan, werkt prima!


    wth.

    Paradis schreef:
    Ik heb hem op video, geweldige film! :Y) Maar geen idee waar je hem kunt bekijken, sorry.


    Als video heb ik hem ook nog thuis liggen.
    Maar de videorecorder werkt jammer genoeg niet meer :(


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    daar hadden we het op school pas over. xd vroeger lukte dat via piratebay, maar dat is nu geblokkeerd. kan je hem niet van video naar dvd overzetten via je pc? of ik denk dat dat gewoon in een winkel ook kan, hoor. (:


    Save me from myself.

    > Verplaatst naar film


    Maar welke Anastasia film? :3 want ik keek vroeger altijd Het Geheim van Anastasia, en die was ook heel leuk, maar bijna niemand kende die. Maar de Anastasia die de meesten kennen is ook leuk :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die van Disney is op youtube, maar wel engels. De Nederlandse heb ik niet kunnen vinden, helaas. Het is echt een prachtige film.
    Huur hem anders bij de bieb of videotheek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bedoel je die tekenfilm? Die keek ik vroeger altijd O;
    Vond ik echt een mooie film.


    Me so good.

    Nederlands? Die zal je niet vinden, vrees ik.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hem kopen op dvd :W


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    aberforth schreef:
    daar hadden we het op school pas over. xd vroeger lukte dat via piratebay, maar dat is nu geblokkeerd. kan je hem niet van video naar dvd overzetten via je pc? of ik denk dat dat gewoon in een winkel ook kan, hoor. (:


    Piratebay is niet geblokt alleen je kan er niet meer opkomen als je alleen www.piratebay.org intypt bij die ene balk
    je moet intypen www.piratebay.org/top


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    (...)

    Piratebay is niet geblokt alleen je kan er niet meer opkomen als je alleen www.piratebay.org intypt bij die ene balk
    je moet intypen www.piratebay.org/top


    Bij mij doet hij het gewoon op www.piratebay.org, zonder iets erbij. :')
    Er zijn meerdere sites, maar de meeste echte goede kosten een klein beetje geld voor de kwaliteit die ze leveren en ophouden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Remembrall schreef:
    > Verplaatst naar film


    Maar welke Anastasia film? :3 want ik keek vroeger altijd Het Geheim van Anastasia, en die was ook heel leuk, maar bijna niemand kende die. Maar de Anastasia die de meesten kennen is ook leuk :3


    Nee het is niet het geheim van Anastasia.
    Maar de andere (echtte) Anastasia film.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,