• Ik heb mn template veranderd. Kun je zeggen of je t een leuke vind??
    En miss eventueel tips??

    Btw ik heb ook ff alle tekst op mn profiel verwijderd, want dat was nogal oud. Dus binnenkort zet ik er wel weer wat neer. Let dus ff niet op het dooige zinnetje dat er staat.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik verveel me, dus here we go: Ik vind hem wel leuk alleen vind ik de achtergrond te wit tegenover dat blauwe en je 'header' vind ik niet echt passen. Met dat donkerderblauw en dat rood


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou alleen de bovenkant niet rose maar blauw of grijs maken (: voor de rest heel mooi!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Het is shut up and enjoy. En eerlijk gezegd vind ik de kleuren een beetje te fel, dat zeegroene vind ik er ook niet zo goed bij passen. En ik hou gewoon niet zo van zwarte achtergronden.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Het is niet helemaal mijn smaak. De kleuren die je gebruikt hebt staan echt volledig tegen over elkaar wat het niet rustig maakt om naar te kijken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het is best druk en iets tè speels, maar voor de rest wel leuk :')


    Pas d'air

    Ik vind de kleuren niet zo mooi bij elkaar, en ik zou geen zwarte achtergrond nemen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Respirer schreef:
    Het is best druk en iets tè speels, maar voor de rest wel leuk :')


    Happy Birthday my Potter!

    Fauvism schreef:
    Het is shut up and enjoy. En eerlijk gezegd vind ik de kleuren een beetje te fel, dat zeegroene vind ik er ook niet zo goed bij passen. En ik hou gewoon niet zo van zwarte achtergronden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Taize schreef:
    Ik vind de kleuren niet zo mooi bij elkaar, en ik zou geen zwarte achtergrond nemen.

    De ene houdt nou eenmaal meer van zwart en blauw, de ander van rood. xD

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:11 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."