• Al een paar dagen heb ik gedroomd over mijn beste vriendin. Er zijn twee dromen die ik nog herinner en nog goed weet maar het lopen allebei niet goed af.

    Eerste droom:
    ‘Het ging over dat ik met mijn beste vriendin in een winkelcentrum was. In die winkelcentrum kwamen we een groepje vrienden van mijn beste vriendin tegen. We stonden toen te praten met hun en ineens vroeg mijn vriendin dat ze heel even met haar groepje wou rondlopen door de winkelcentrum dus ik vond het goed en ging verder winkelen. Even later kwam ze weer terug naar mij en gingen we ergens eten, die groepje kwam weer naar ons toe en vroegen of ze weer wou rondlopen maar deze keer mocht ik ook meelopen. Opeens uit het niets kregen we een hele erge ruzie en liep ze toen weg . Mijn droom stopte op dat punt.’

    Nu deze nacht heb ik weer gedroomd over haar en deze droom kwam als een klap in mijn gezicht.

    Tweede droom:
    ‘Het begon met avondeten en zij ging bij mij slapen. Ik zei tegen haar dat ik heel even iets van boven moest halen en dat zij al moest gaan zitten aan de eettafel om te eten. Dus ik ging naar boven om iets te pakken, blijkbaar duurde dat lang. Ik ging vervolgens weer naar beneden naar de keuken. Dus Ik kwam in de keuken en zag dat ze er niet meer zat dus ik vragen aan mijn moeder waar ze was. Zegt mijn moeder dat haar vriendje langs is gekomen, die wou ook eten en vervolgens gingen ze weg omdat haar vriendje een telefoontje kreeg dat hij naar huis moest en zij moest mee van haar vriendje. Dus ik zeg: komt zij nog terug? Zegt mijn moeder: nee want ze blijft daar slapen voor een paar dagen. Dus in andere woorden ze liet mij in de steek voor haar vriendje. Ik voelde mij zo verlaten en eenzaam, dat ik ging huilen. Ik werd wakker en ging verder huilen‘

    Deze dromen zijn nu zo duidelijk voor mij. Ik weet dat sommige dromen gewoon bedrog zijn en dat ze gewoon niets betekenen maar ik heb zoveel meegemaakt qua vriendschap, dat ik nu gewoon bang ben, dat ik haar kwijt raak. Ze is mijn alles en als ik haar niet meer heb, dan breek ik echt van binnen. Ze betekent zoveel voor mij……

    Dankjewel dat je dit allemaal hebt gelezen. Ik weet dat het veel tekst is maar ik wou gewoon mijn hart even luchten.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 14:13 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    ah dromen kunnen inderdaat heel angstig zijn dat snap ik goed. Maar ik zou er praten met je vriendin er over. Dat lucht misschien op .


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    ah dromen kunnen inderdaat heel angstig zijn dat snap ik goed. Maar ik zou er praten met je vriendin er over. Dat lucht misschien op .


    Ja, dat ga ik zeker doen. Dankjewel. (flower)


    One Who Travels A Higher Path.

    Misschien is het niets, misschien ook wel. Dan ben je voorbereid. En anders de dromen vertellen tegenover je vriendin een beetje comisch brengen en kijken hoe ze reageert en dan zeggen iets van 'Als je dat maar niet echt doet' Iets in die richting?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat heb je volgens mij gedroomd omdat je haar niet kwijt wilt. Juist daarom.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Stray schreef:
    Misschien is het niets, misschien ook wel. Dan ben je voorbereid. En anders de dromen vertellen tegenover je vriendin een beetje comisch brengen en kijken hoe ze reageert en dan zeggen iets van 'Als je dat maar niet echt doet' Iets in die richting?


    Ik vertel alles aan mijn beste vriedin, ook mijn dromen. Wat ik precies heb gedroomd, waarover het ging en dat soort dingen. Dus het vertellen tegen haar is geen probleem voor mij. En ik ga morgen met haar praten maar ik weet al ongeveer wat ze zal zeggen. :) Het was gewoon een nare droom, die ik niet wou dromen. :(

    Ja, ik denk het ook: Aquila


    One Who Travels A Higher Path.