• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madelise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]


    http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:39 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oke ik schrijf wel wat.

    Ethan
    Hij liep uiteindelijk het huis van duco in. 'sorry dat ik weg was' zei hij tegen madelise. Hij liep de kamer in van duco. 'jongens! Ik hrb wat schokkends gezien! Tapo, is dood! Ik zag het toen ik vlak bij zn kasteel was. Ik zag een schimmet een mes hrm vermoorden.' en hij hijgde toen hij het uiteindelijk zei.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    Opeens word ik wakker. Ethan komt de kamer binnen en verteld iets. Ik krijg er maar de helft van mee. Het geen wat ik heb meegekregen maakt me klaar wakker. Ik spring overeind en loop naar Ethan. 'Weet je het zeker? weet je zeker dat het niet een van zijn bewakers is?' vraag ik geschokt. Hoe kan Tapo nou dood zijn? Hoe heeft hij zich kunnen vermoorden met een mes? Ik heb geen zin om op antwoord te wachten. Midden in de kamer verander ik snel in een wolf en ren mijn eigen huis uit. Ik blijf rennen tot bij zijn kasteel. Tapo ligt daar inderdaad, dood! Het enige dat ik niet weet is dat de moordenaar nog in de buurt is.

    Ethan
    'nee! Ik ga achter hem aan, komt iemand nog mee?' hij liep naar Madelise toe en hij keek haar aan met er is iets gebeurt blik en ze knikt en neemt Den mee. Ethan veranderd in een wolf en rende naar het kasteel waar hij nog een schim zag en maakte zn pas nog sneller en hij zag duco en sprong naast hem en hij zag de mOordernaar en keek hem in de ogen.
    *duco we moeten hier weg!* zei hij tegen duco in gedachte.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Éloise-

    Ik pakte Ethan's bovenarm vast en voelde een vreemde siddering door mijn lichaam gaan. Niet heel veel later scheurde mijn jurkje en veranderde ik in een redelijk kleine en slanke wolf. Hoe kan dit?! Ik hoor nu mens te zijn?!. Ethan keek me aan en ik hoorde zijn gedachten.
    *Is nu niet belangrijk, rennen!*


    Is dit goed zo?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leuk alle wetten van de fantasie natuur omgooien(lol) ik vind het leuk:Y)

    -Duco-
    *nee Ethan, ik ga niet weg. Als we nu vluchten, laten we zien dat we bang zijn. En dat is het laatste wat je in zo'n situatie wilt. Zorg dat de rest veilig is dan laat ik onze ongewenste gast eens zien wat we doen als iemand vermoord wordt.* denk ik. *wie wordt nu eigenlijk de leider?* ik wenk met mijn kop naar een uitweg voor Ethan en kijk dan de moordenaar aan. Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar hij kont hier niet zo makkelijk van af.

    Ethan
    Hij schrok, hij schrok zo erg dat hij maar zei dat het niet belangerijk was. Terwijl hij rende keek hij de heletijd naar de mooie lichtbronze slanke wolf. Toen ze daar waren dacht Erhan wat Duco zei en vermande zich en keek Duco aan. *1 2 3 nu!!* en Ethan sprong op de moordenaar af maar werd om gedraaid. * ik wil niet dood ik wil niet dood door een LELIJKE vampier!* en Ethan tilde Z'n poten op zodat het leek dat hij een vliegtuigje was. En gooide hem weg en Ethan draaide zich om maarwiat niet dat de wampier op hem sprong en hem bijna wilde bijten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    *Ethan!! Links!!* roep/denk ik als ik de actie van de vampier zie. Ik ren naar de vampier en met een sprong duw ik hem van Ethan af. *man, dat scheelde maar een haartje* denk ik. De vampier is alleen nog lang niet moe. Ik draai me om en zie een paar scherpe hoektanden op me af komen. Voor dat ik het weet lig ik op mijn rug en pot eer met mijn poten de vampier op afstand te houden. *zooi! En nu?* denk ik hoopvol dat Ethan een plan heeft. De tanden komen dichterbij en mijn poten beginnen moe te worden.

    Ethan
    Hij ziet duco en srint er naar toe. De vampier merkt niks en Ethan rukt een arm van de vampier af en duwd hem een eind verder. * Den help is!* en hij kwam ook naar ons toen terwijl de vampier naar z'n afgebroken arm kijkt. 'jullie boeten hier voor, maar wie gaat er nu leiden hé? Nu Tapootje er niet meer is?!' zei de vampier pesterig.
    *arggg ik wordt hier gek van, kom we gaan pas op 3 op hem af. 1 2 3!!!* en hij rende op de vampier af en gromde gevraarlijk.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    '3!!!' hoor ik van Ethan. ik zet wat stappen naar achter en sprint op de vampier af. *Den nu jij nog, 3 tegen 1 moet wel lukken.* In mijn ooghoek zie ik Den op ons afkomen. *om even op de vraag van die stomme rot vampier in te gaan. Jullie moeten de rest helpen en de clan waarschuwen dan zorg ik dat de vampier nog even hier bezig blijft. Met andere woorden ik ga leiden en jullie redden de rest!!* schreeuw ik naar Ethan.Ondertussen hebben we de vamoier met z'n 3en op de grond. Toch geeft de vampier aardig wat wering en het gaat ons iets minder gemakkelijk af dan gepland.

    Loronto - Vampier.

    'Begrijp ik, meneer,' hoor ik haar timide zeggen, waarna ze het vertrek verlaat. Nu ben ik alleen tussen de boeken. Mijn gedachten proberen rust te vinden, maar krijgen het niet. Dit loopt uit de hand. Ik pak mijn sigaar en verlaat het vertrek ook. Onderweg kom ik Fintar tegen.
    'Loronto, ik hoop dat je beseft dat ze dat verbod van je gaan overtreden. Dat kun je op je tien vingers natellen.' Ik pers de lippen op elkaar. 'Ja, dat verwacht ik ook al. Ze willen antwoorden en begrijpen de ernst van de situatie niet. Stel mensen aan die de boel in de gaten houden. Weldra komen ze erachter wat hun ware aard is. Er zal een oorlog komen. De vraag is alleen wanneer. Ik heb deze spanningen eerder gevoeld.'
    Met een bitter gevoel denk ik terug aan de laatste volle oorlog tussen vampiers en wolven. Ik snap niet dat de nieuwe generatie mijn woorden zo in de wind kan slaan. Maar wie niet horen wil, moet maar voelen. Het doet me zeer om hard te zijn voor mijn eigen familie, maar soms moet een vampier doen wat het beste is, ook al zal hij zich daarmee geen populariteit op de hals halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ethan
    Hij stond nog op de vampier en was zo boos op hem omdat hij de leider vermoorde en beet heel haard in de been en brak af. *zo nu kan je hem makkelijker aan, ik ga wel alleen, blijven jullie met zijn tweeën* zei hij tegen Duco en Den en hij rende naar Eloise en Madelise.
    *Kom we gaan een eind verderop zodat we veiliger zijn en kunnen praten* ze gingen naar het meer en veranderde en gingen zich om kleedden behalve Eloise.
    'Eloise? hoe kan dat nou weer?! als ik mensen bijt dan worden ze geen wolf?!' hij liep naar Eloise toe en omhelsde haar en fluisterde dat je er gewoon aan moest denken om mens te worden. Ze liep naar een boom en veranderde. 'Eh, Madelise, heb je wat kleren voor mij?'zei Eloise verlegen en ze kreeg wat kleren van haar.
    Hoe kan het toch gebeuren dat ze nú een wolf is geworden?!
    Eloise rende naar Ethan toe en knuffelde hem en liet een paar tranen vallen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Mary-Jane-

    Ik zat zielsalleen in de kamer van Duco. Ze hadden het erover dat ene Tapo dood was. Als ik nu niet zo depressief was, zou ik meteen met ze zijn meegerend, maar nu had ik iets anders om over na te denken. Ik ijsbeerde door de kamer. Dit KON gewoon niet! Éloise is een weerwolf geworden... Ik had dit helemaal over het hoofd gezien! Ergens voelde ik me opgelucht maar ook bang. Nu Éloise in een weerwolf kan transformeren, betekent gelukkig niet dat ze door alleen een sneetje doodgaat, maar wel dat ze... 'Nee! Fuck!' Vloekend zocht ik in mijn gedachten naar een antwoord. Die vrouw had gelijk! "Als een vampier gebeten wordt door een weerwolf wordt het een zeer kwetsbare sterveling. Maar als dit niet het geval is, en de vampier is veranderd naar een weerwolf, kan deze plotselinge overgang het bewustzijn aanpassen en kan het slachtoffer mentale aanvallen krijgen". Maar als ik dit aan Ethan vertel, zodat hij haar geen moment uit het vizier verliest. Lukt het misschien om Éloise's mentale gezondheid goed te houden

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:58 ]

    Doe dat dan ook xD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ja maar dan moet ik weer ZO VEEL schrijven en daar heb ik nu ff niet zo'n zin in. sorry... :$

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 21:25 ]