• Haloowaaa.

    Ik ben nu al aan het kijken wat ik ga vragen voor kerst. Ik twijfel tussen 2 dingen. Tongpiercing of nog 1 lippiercing maar dan aan de rechte kant zodat ik Snakebites heb^^

    Wat gaan jullie voor kerst vragen? Of.. vieren jullie kerst niet? :]]

    Btw; Ik weet dit is best vaag, Kerst is nog langer niet, maar ben even benieuwd.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb er nog ni aan gedacht, ik weet wel wta ik vraag voor mijn verjaardag in december

    Wattan? :]]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wattan? :]]

    nen neue gsm äber ik wete nog niet welk 1
    ideeën?

    Geld ofzo xD

    Geen idee

    Mocht ik het mogen een lippiercing maar dat mag dus niet ;(


    Let the Night embrace you

    ik ga een skullcandy vragen of iets van Hello Kitty

    Ik heb me kado al een mobiel(A)
    Maar ik verveel me altijd met de kerst. veel van mijn familie zit in buiten land en me opa's en oma's zijn allemaal al lang overleden enzo{anne}

    Wij doen niet aan kerst thuis alleen maar eten en een kerstboom enzo(melis)


    Sam you're always in our heart[/love]

    Ik vier geen kerst omdat mijn ouders het onnodig vinden seg maar.. we hebben niet eens een boom dit jar..


    We can only learn to love by loving.

    ik krijg geen cadeautjes met kerst. alleen van mn vader :Y) toch nog handig soms , gescheiden ouders x'd


    -

    Hellokitty stuf, ofcourse!
    Maar misschien mag ik weer zelf door het verdraaide winkelcentrum slenteren, en zélf mijn kadootjes uitzoeken. :]

    ik ga een skullcandy vragen of iets van Hello Kitty

    Ik heb een koptelefoon van Skullcandy...
    Hij was na twee maand fzo kapot xD
    Maar ik heb daar levenslange garantie op (A) dus moet dringend eens terug naar die winkel.
    Als ze 'm niet willen repareren, vraag ik voor Kerst een nieuwe koptelefoon! :P
    Nuja, van m'n tante ofzo dan. Want mijn moeder heeft alles al gekocht :P Daar hebben wij niks over te zeggen, zij kiest zelf wat ze ons geeft :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik ga een dagje winkelen met me ouders, en dan mag ik aan 75 euro voor hebbedingen[mutsjes/sieraden/riemenetc] kopen op hun kosten=D


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    SnakeBite!! xd

    En ik ga unhm ik weet eigenlijk niet vragen xd DE DVD VAN TH! Ö
    [/heeft hem nog niet]

    x


    I love cookies!As it is with chocolate!

    kheb een piercing in me arm (micro dermal gekregen)
    en een spelletje voor nintendo ds ga ik krijgen.. verder weet ik eigenlijk niet.. btje kleine dingetjes.. krijg wel nog een piercing maar das btje na kerst =)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik krijg ongeveer 5 ofzo cadeautjes ^-^
    Ik heb DVD's gevraagt en nog spullen!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    We doen suprise dus ik weet niet wat ik precies krijg maar ik weet wel alvast polsbandjes^^


    Special Love <3