• Met mijn beste vriendin. Ze heeft nu al 2 maanden een vriendje. En voor dat ze met hem had bleef ik echt bijna elke dag bij haar slapen, we hadden altijd lol en we konden over alles praten. Nu is dat totaal veranderd. In het weekend gaat ze altijd daar logeren en als het vakantie is blijft ze daar ook nog is logeren. Zoals nu is het een week vakantie ik dacht ja ik ga lekker naar haar heen en fun maken maar néé. Ik belde haar op en ze zei dat ze een week bij haar vriendje was. En ik was best gekwetst weet je wel. Ik heb haar echt zo veel te vertellen maar dat gaat niet. Ik mis de oude haar. Precieus of ik alleen goed voor haar ben als ze geen vriendje heeft. Wat moet ik doen? Ik weet gewoon niet meer hoe het verder moet. Ik wou er ook al is met haar over praten. Ik zei 'Weetje X sinds je met S hebt heb jij amper tijd voor mij.' en daar antwoorde zei op 'Dat is niet! Ik mag toch ook is bij mijn vriendje zijn?' en daar antwoorde ik dus op 'Ja tuurlijk, maar kijk hoe lang is het geleden dat ik bij jou ben blijven logeren?' en toen liep ze gewoon weg. Ik vind dit totaal niet meer fijn. De laatste tijd hebben we ook heel veel ruzie en dan gaat ze steeds huilen en dan kan ik het gewoon niet laten om haar teknuffelen en te zeggen dat het me spijt dat ik altijd zeg dat ze me laat vallen. Haar vriendje kan mij ook totaal niet hebben en ik weet niet hoe. Ik probeer altijd lief over tekomen maar voor meneer is dat weer teveel. Hij neemt haar gewoon van me af ofso. I need someone help.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 17:12 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Embrace schreef:
    (...)
    Neee ik vind dat ook niet normaal als ze dat zou doen! heb je mij dat horen zeggen? Ik zeg gewoon wat ik denk hoe zij er misschien over denkt. Maar zou het rot vinden als ze je laat vallen ;')

    Zo komt het over hoor. Ik ken haar al van me 6 ik kan haar niet zo maar laten gaan hoor? Maar als zij haar vriendje belangerijker vind oké, dan is dat nu het moment hé. Die kerel maakt mij zelfs slecht bij haar. Maar op school komt ze dan wel altijd naar me hé. En normaal gaan we altijd samen met de bus naar school, maar nu wacht heel vaak haar vriendje haar op en zegt ze dat ze alleen wilt zijn met hem.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Divion schreef:
    (...)
    Zo komt het over hoor. Ik ken haar al van me 6 ik kan haar niet zo maar laten gaan hoor? Maar als zij haar vriendje belangerijker vind oké, dan is dat nu het moment hé. Die kerel maakt mij zelfs slecht bij haar. Maar op school komt ze dan wel altijd naar me hé. En normaal gaan we altijd samen met de bus naar school, maar nu wacht heel vaak haar vriendje haar op en zegt ze dat ze alleen wilt zijn met hem.

    Ik hoop voor je dat ze snel genoeg inziet waar ze mee bezig is.
    Maar ik bedoelde niks slechts ofzo! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Wat een egoïst. Sorry hoor, als ik een vriendje heb dan laat ik mijn vriendinnen niet vallen, dat doe je gewoon niet. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Wel... ik zal hier eens wat zeiken over mijn eigen liefdesleven (':
    vorig jaar was ik rond deze tijd met een jongen samen die me echt heel erg opeiste. hij werd kwaad als ik iets met mijn vriendinnen wou doen zonder hem, en bij gevolg deed ik ook niets meer zonder hem. behalve afspreken met 2 vrienden van me die verder weg woonden. daar hadden we dan ook constant ruzie over, omdat hij dacht dat één van de twee me van hem af zou pakken. wat ook gebeurd is, soort van. ik ben nu dus met die vriend samen, en ik kan hem alleen in het weekend zien. oké, elk weekend doe ik iets met hem, maar ik heb door de week en in vakanties véél meer tijd voor mijn vriendinnen, wat echt veel 'gezonder' aanvoelt.
    wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen is dat het helemaal niet goed is om te veel bij mekaar te zijn, en dat je vriendin dat waarschijnlijk ook wel in gaat zien.
    wat jij nu moet doen (in mijn ogen) is met andere vrienden afspreken, niet te veel aandacht aan haar besteden en haar te laten voelen wat ze mist!


    ask her if she wants to stay a while

    Opeten die meid! Vergeet de chocosaus niet!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het gaat wel weer uit en dan ben jij diegene die er voor haar moet zijn. Ik weet niet, ik denk dat jij gewoon te goed bent voor haar.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ehm... elke dag zowat bij haar blijven slapen toen ze nog geen vriendje had? Dat is wel heel erg vaak.
    Bovendien, waar woont haar vriendje dan? Want als dat vriendje ver weg woont begrijp ik best dat ze elk weekend met hem is.
    Als je net verliefd bent is het gevoel heel erg hevig. Je wilt niets liever dan bij diegene zijn. Daarom is ze ook de hele vakantie bij hem, haar verlangen naar hem is nou eenmaal heel erg groot. Dat ligt niet aan jou.
    Ik snap dat je het vervelend vindt dat ze minder aandacht aan je schenkt, maar probeer voor jezelf eens na te gaan of ze je nou echt verwaarloost of dat ze gewoon wat minder met je praat/afspreekt. Als het helemaal is verwaterd begrijp ik je wel, maar dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.


    Life is hard and then we die

    Ik weet precies hoe je je voelt. Mijn beste vriendin heeft me vervangen door haar stiefzusje. Tegen mij zegt ze altijd:'Ik haat haar. Ze zwijgt nooit eens. Ze praat altijd over zichzelf en jongens.' Maar als zìj er is,is het schatje dit schatje dat.
    Nu negeer ik haar. Het is niet echt een oplossing maarja. Uitpraten helpt niet. Ze gaan het toch weer vergeten als ze de andere ziet. In jouw geval haar lief.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oh, ik vind het echt zo erg voor je. Mijn beste vriendin sliep ik ook altijd mee door de weeks, weekenden, vakanties.
    En die heeft me nu laten zitten door iemand anders. Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat je moet doen, maar probeer het asjeblieft te negeren (Ik weet het is moeilijk) En als je ooit wil praten mag je me altijd een berichtje sturen
    Succes!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ik ken het precies ja, Mijn Beste vriendin waarmee ik 9 jaar bevriend was liet me ook ineens vallen voor haar vriendje. Elke keer als ik bij haar bleef slapen slipe hij er ineens ook. Nu is haar vriendje verhuist en nu gaat ze ineens weer normaal tegen me doen, Ik weet zelf ook niet meer wat ik moet doen, want het is vreselijk als je iemand zo laat stikken. ik hoop voor je dat ze snel genoeg bijdraait.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik heb ongeveer net hetzelfde.
    Je moet goed nadenken of je zo wel verder wilt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Embrace schreef:
    Jaa het is erg rot, maar je moet begrijpen dat op gegeven moment als iemand een vriend of vriendin krijgt dat ze hun eigen weg gaan, en voor hun eigen leven gaan kiezen. Anders zou je nooit een relatie kunnen beginnen en voor altijd met je vrienden om gaan zonder echte liefde.
    Snap je wat ik bedoel? Iedereen gaat op gegeven moment zijn eigen weg.

    Ehm hallo? Get back down to earth?

    Jij bent waarschijnlijk zelf helemaal verliefd anders zou je zo niet reageren. Maar zet even die roze bril af. "Je eigen weg gaan?" Ze zit op de middelbare school, ze staan niet samen voor het altaar :')
    Als je een vriend of vriendin krijgt is dat fijn, maar je vrienden laten vallen is het allerdomste dat je kunt doen. Want wat nou als "die liefde van je leven" je ineens dumpt? Ja dan sta je alleen, met je 'eigen weg kiezen'.

    @ontopic: Ga eens goed met haar praten en confronteer haar met waar ze mee bezig is. Mijn ex-beste vriendin was ook zo. Eerst waren we altijd samen etc. Ik heb haar op een gegeven moment zelfs nog moeten oppeppen om het feit dat zij nooit verkering had gehad en ik wel al meerdere vriendjes had gehad! Toen ze eenmaal toch eindelijk dat vriendje van haar kreeg, was ze vertrokken en dumpte ze me gewoon. Ik heb haar ermee geconfronteerd, maar aangezien ze me teveel had gekwetst, wilde ik niks meer met haar te maken hebben.
    Het mooiste is nog wel dat het nu uit is met die vriend van der. Nou, daar heeft ze mij dus voor laten vallen. :')

    Dus niks "ze moet haar eigen weg kiezen". Moet je daarvoor op 14jarige leeftijd mensen gaan dumpen die je altijd hebben gesteund en je helemaal overgeven aan dat ene vriendje die je op dat moment hebt? Dat is niet alleen naief en onrealistisch, dat is gewoon dom.

    Claire has spoken.(krul)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:34 ]


    ars moriendi

    Ik herken het..

    Ik heb alleen geen advies voor je, want ik heb nu al een half jaar of zo ruzie met haar ;/ 3 jaar lang of zo waren het steeds kleine ruzietje's en dan deed ze hetzelfde als jou'n vriendin. Huilen en zo. alleen zei zei dan dat ze erop ging letten en dat ze me wel snapte, maar de volgende dag ging ze vrolijk verder :/ Het drong niet tot haar door. En van de een op de andere dag stopte ze ineens met tegen me praten, en toen hoorde ik allemaal dingen over mezelf waarvan ik dacht 'Hè? Sinds wanneer..' en toen sprak ik haar erop aan en kregen we dus keihard ruzie. En nu zit ze tegen mijn vrienden en family heel onschuldig te doen en te vragen hoe het met mij gaat of zo, maar het lef om mij aan te spreken heeft ze nog steeds niet :/

    Misschien niet helemaal hetzelfde but still.
    Maar laat mijn zeikverhaal je niet afschrikken haha, ieder mens is anders. Misschien is het gewoon in het begin zo. Dan wil het liefst mogelijk elke minuut bij elkaar zijn en alles. Ik zou het gewoon even uitwachten, en zien wat er gebeurd.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.