• Ik weet niet of hier al een topic over is ofzo, maar aangezien de strippenkaarten zijn afgeschaft, zijn dagkaartjes dat ook? Want daarover kan ik niks vinden ;l Ik hoop dat ze er nog zijn want die OV-chipkaarten vind ik echt U^&$R#. (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Nee, die zijn er nog gewoon. (':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja (: Alleen ben je wel wat duurder uit - de naaiers. Maar dat is er wel ja ;D


    To infinity and beyond •

    Dashing schreef:
    Ja (: Alleen ben je wel wat duurder uit - de naaiers. Maar dat is er wel ja ;D

    Ah oke, hoeveel kosten ze dan nu? ;o


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Ah oke, hoeveel kosten ze dan nu? ;o


    Ligt eraan hoelang je in de bus zit :3. Of tram, waar je ook mee gaat :3. Maar toch wel zo'n 3 tot 5 euro.


    To infinity and beyond •

    Dashing schreef:
    (...)

    Ligt eraan hoelang je in de bus zit :3. Of tram, waar je ook mee gaat :3. Maar toch wel zo'n 3 tot 5 euro.

    Huh o.o Maar met dagkaartjes kan je onbeperkt reizen toch? ;o En met de bus ;3


    Alis volat propriis.

    ja er zijn dagkaarten die gaat mijn school regelen als we vorige week naar rotterdam gaan (thnx school voor vervoer en niet voor me nachtrust)


    Shoganai i ne~

    *le dubbelpost*

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:19 ]


    Shoganai i ne~

    Galleon schreef:
    (...)
    Huh o.o Maar met dagkaartjes kan je onbeperkt reizen toch? ;o En met de bus ;3


    Nee, ze zijn maar een uurtje geldig. Dus elke keer dat je op een andere bus stapt, moet je een nieuw kaartje kopen. Lang leve het Nederlandse OV. -______-


    To infinity and beyond •

    Dashing schreef:
    (...)

    Nee, ze zijn maar een uurtje geldig. Dus elke keer dat je op een andere bus stapt, moet je een nieuw kaartje kopen. Lang leve het Nederlandse OV. -______-

    Wtf, dat is bij ons nooit geweest D: In Noord-Brabant dan, kan/kon je de hele dag onbeperkt reizen met de bus voor 3 euro ;o Dit gaat me een fortuin kosten dan in de weekenden t.t Waarom moet nou persé alles weer anders, het was toch gewoon goed zo? (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Bij ons in Amsterdam kost het 2.60 om een uur met de tram- bus en metro te reizen. Geldnakkers.


    To love is to destroy.

    Galleon schreef:
    (...)
    Wtf, dat is bij ons nooit geweest D: In Noord-Brabant dan, kan/kon je de hele dag onbeperkt reizen met de bus voor 3 euro ;o Dit gaat me een fortuin kosten dan in de weekenden t.t Waarom moet nou persé alles weer anders, het was toch gewoon goed zo? (no_chears)


    Nee, want ze moeten geld binnen krijgen. (: Nu heb je de OV-chipkaart en ben je dus NOG duurder uit. (:


    To infinity and beyond •

    Verschilt per ding volgens mij. Want bij Connexxion heb je nog wel zo'n buzzer, dat is als je met 2 personen ofzo gaat reizen dat je dan intotaal 12 euro kwijt bent (ik dacht dat het 12 was, kan ook al 13 ofzo zijn), en die is de hele dag geldig. Maar of je gewone dagkaartjes in een bus hebt, volgens mij niet. Dan moet je gewoon een kaartje van, 2,4,6, of 8 euro kopen dacht ik. Tenminste in de bussen waarmee ik reis zijn die kosten er.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Royaal schreef:
    Verschilt per ding volgens mij. Want bij Connexxion heb je nog wel zo'n buzzer, dat is als je met 2 personen ofzo gaat reizen dat je dan intotaal 12 euro kwijt bent (ik dacht dat het 12 was, kan ook al 13 ofzo zijn), en die is de hele dag geldig. Maar of je gewone dagkaartjes in een bus hebt, volgens mij niet. Dan moet je gewoon een kaartje van, 2,4,6, of 8 euro kopen dacht ik. Tenminste in de bussen waarmee ik reis zijn die kosten er.

    Crap x.x Rotbussen, ik ben echt niet rijk ofzo D;


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Crap x.x Rotbussen, ik ben echt niet rijk ofzo D;


    Het slaat nergens op, voor een kwartiertje in de bus zitten, heen en terug, ben ik voor een abonnement 120 euro kwijt in de maand. -__- en dan nog eens de trein die ook 90 euro is. Ja jongens, geweldig hoor dat OV. Wat er dan nog eens 9 van de 10 keer, dikke vertraging heeft omdat er een blaadje op de rails ligt.


    To infinity and beyond •

    Galleon schreef:
    (...)
    Crap x.x Rotbussen, ik ben echt niet rijk ofzo D;


    Als ik jou was zou ik gewoon een OV kaart aanschaffen, zo'n anoniem ding. Ik haat het ook, maar heb het wel. Het scheelt me zo'n 3 euro per reis. Dus ik bespaar 6 euro op een avond dat ik naar school ga. Nou dat 2x in de week, dat is dus al 12 euro wat ik in de week bespaar. Het scheelt echt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.