• Ik ben toch nergens goed voor


    Ik ben gemeen xoxo

    zo denkt elke puber wel eens


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Laura, alsjeblieft, zeg dat niet.
    Dat ben je wél. Iedereen is ergens goed voor, en iedereen is hier voor een reden. Jij moet jouw reden alleen nog vinden. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Moffeltje schreef:
    zo denkt elke puber wel eens


    quidquid excusatio prandium pro

    Moffeltje schreef:
    zo denkt elke puber wel eens

    Wel waar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heartlines schreef:
    Wel waar.


    Behalve als je Nelson Mandela ofzo heet. c:


    wth.

    Self pity o.o

    Anyway, zorg dan dat je ergens goed voor bent.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pf, kom nou.
    Iedereen is ergens goed voor.


    I was an angel living in the garden of evil

    Mayfly schreef:
    (...)

    Behalve als je Nelson Mandela ofzo heet. c:

    ?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kijk, over het algemeen heeft leven geen nut. Je leeft, je sterft en je wordt vergeten. Ik ben misschien een pessimist, maar aan de andere kant ben ik ook gewoon realistisch. Het is zo. Er zijn maar weinig mensen die echt iets nuttigs bereiken in hun leven en ook herdacht worden. Maar dit alles zou je niet verdrietig moeten maken. Je zou blij moeten zijn dat je leeft, want mijn god, open je ogen, je hebt niet normaal veel geluk dat je leeft. Je hebt het vermogen om te voelen, te denken, te ademen, te praten, te ruiken. Je kan alles doen wat je wilt. Het enige wat soms in de weg kan staan is vertrouwen, en blijkbaar mis je dat op dit moment. Ik heb het ook niet, meerdere mensen hebben het niet, maar ik heb wel hoop. Hoop op mooiere en betere momenten. Hoop op een gelukkig einde en een zorgeloze dood. Hoop op liefde en vriendschap. Misschien ben je niet goed voor grote dingen, maar er zijn kleine dingen waar jij belangrijk voor bent. Er zijn mensen die aan je denken en die zullen lachen als ze dat doen. Er zijn mensen die niet zouden zijn hoe ze nu zijn, als ze jou niet hadden gekend. Je zorgt voor verandering, al is het niet veel.
    En ik weet niet echt wat ik nu hier neerzet, maar ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen en zo niet, het spijt me.


    wth.

    Dus?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heartlines schreef:
    (...)
    ?


    Het was niet mijn bedoeling om op jou met die reactie te reageren, lol. Mijn computer doet wel vaker raar. :'D


    wth.

    Psycholoog. Srs. En je bent nu wel ergens goed voor: Nutteloos topic. Niet lullig bedoeld, man, maar je wil nu dat we helemaal medelijden met je gaan hebben en zo. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nou, kijk, het zit zo: Als een jongen en een meisje heel erg veel van elkaar houden...


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Mayfly schreef:
    (...)

    Het was niet mijn bedoeling om op jou met die reactie te reageren, lol. Mijn computer doet wel vaker raar. :'D

    Oh, hahahaha. Ik dacht al, whut.. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?