• Vandaag mocht ik nieuwe kleertjes kopen , het resultaat ;

    Berentrui , maar dan in het gebroken wit/ licht beige.

    Kerstkleedje , dat met de gestreepte kousen. [de rechtse dus.]

    En dan heb ik deze nog besteld ;

    College Jack


    Wat vinden jullie er van? En wat zijn jullie recente nieuwste aanwinsten?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:28 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Mijn laatst gekochte items:





    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oww ik vind het allemaal best leuk


    Mijn laatste aankoop :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat kleedje vind ik echt.. apart..
    Maar ik heb deze pas besteld :3.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:47 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.


    To infinity and beyond •

    Mag ik eerlijk zijn? Die kerstoutfit vind ik belachelijk en best wel hoer-achtig op die foto.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Remains schreef:
    Dat kleedje vind ik echt.. apart..
    Maar ik heb deze pas besteld :3.

    Die is wel gaaf :'D Alleen heb ik het niet zo op Cupcake Cult, ik heb er 2 shirts en 2 vesten van, en ze zitten alle vier niet lekker en vallen heel klein uit D: Hopen dat het bij dit vest dan niet zo is ^^


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Die is wel gaaf :'D Alleen heb ik het niet zo op Cupcake Cult, ik heb er 2 shirts en 2 vesten van, en ze zitten alle vier niet lekker en vallen heel klein uit D: Hopen dat het bij dit vest dan niet zo is ^^

    Het is een mannenvest en ik neem XL, dus dan mag dat ding vast wel passen ^^
    Maar goed dat je het zegt, dan neem ik geen Cupcake Cult shirt :'D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:58 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    (...)
    Het is een mannenvest en ik neem XL, dus dan mag dat ding vast wel passen ^^
    Maar goed dat je het zegt, dan neem ik geen Cupcake Cult shirt :'D

    Ah oke :'D
    En YW haha :Y) Maar ik weet niet zeker of dat bij iedereen is ;o Bij mij in ieder geval wel, terwijl ik iets vrij snel confortabel vind, maar deze shirts zitten vervelend, te klein en je gaat ervan zweten, yuck D:


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Ah oke :'D
    En YW haha :Y) Maar ik weet niet zeker of dat bij iedereen is ;o Bij mij in ieder geval wel, terwijl ik iets vrij snel confortabel vind, maar deze shirts zitten vervelend, te klein en je gaat ervan zweten, yuck D:

    Nog een reden om daar geen shirts van te nemen, nee, ik hou het wel op dat vest. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.