• Ik vroeg me af waarom die Jill nu een permanent band heeft gekregen.
    Ik weet dat ze 7 dagen geband is geweest wegens het teveel aanmaken van accounts, maar toen kwam ze terug met dat smoesje van 'undercover' en ze zei dat ze zich vanaf nu ging gedragen en nu zie ik dat ze permanent geband is. Wat is er dan fout gegaan, want ik zou dit eigenlijk wel heel graag weten, want ik merkte even niks meer van haar aanwezigheid, dus ik dacht dat het effectief gebeterd was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat moet je waarschijnlijk aan een moderator ofzo vragen, want dat weten wij volgens mij niet.


    We accept the love we think we deserve.

    Lol, dit topic word óf binnnen 5 minuten gesloten óf er ontstaat een rel :'D


    Let it come and let it be

    Who the fuck is Jill? =')


    ars moriendi

    Eyelash schreef:
    Dat moet je waarschijnlijk aan een moderator ofzo vragen, want dat weten wij volgens mij niet.

    Kuyt schreef:
    Who the fuck is Jill? =')


    Here & Now

    Eyelash schreef:
    Dat moet je waarschijnlijk aan een moderator ofzo vragen, want dat weten wij volgens mij niet.
    Ik ben er van overtuigd dat er meer mensen zijn die dit willen weten, dus de mods kunnen dan eventueel hier ook even alles verduidelijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kuyt schreef:
    Who the fuck is Jill? =')
    Die met haar 30 accounts ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WIE DE FAK IS
    Jill.


    I live for the applause, you will die for it.

    Passerby schreef:
    (...)Ik ben er van overtuigd dat er meer mensen zijn die dit willen weten, dus de mods kunnen dan eventueel hier ook even alles verduidelijken.

    Goed punt.


    We accept the love we think we deserve.

    -> Slotje, pb een mod als je daar vragen over hebt


    Life is hard and then we die