• Wuzzap People?
    Ik ben nieuw hier;
    En ik zoek:
    1. Scene plaatjes.
    En dan bedoel ik echte mooie. Geen clichés, échte mooie!
    2. Dingen voor op mijn profiel.
    3. Vrienden ofzo? =.=

    Gbye People!

    Ik wil je friend wel zijn, maar please, niet te veel scene/emo aub. Het maakt je geen slechter mens ofzo, maar jezus, bijna iedereen is het al of wil het worden. Volgens mij was juist daarbij de bedoeling om je af te zetten tegen anderen en om zo uniek mogelijk te zijn en apart en weetikhet, maar met iedereen scene/emo lukt dat dus niet.


    History is not hatred.

    Uhmm ,, je kunt een beetje rondkijken op profielen en met versgillende kleurtjes werken.
    Je profiel ietsjes persoonlijk maken ,, fseu ,,kijk anders ff op mijn pro ,,niet dat die mooi is maar ach.. Miss krijg je der ideeën door ;)


    Crack a bottle

    Welkom op quizlet :D


    For once I want to be the car crash.

    Welkom heir op Q~!!

    Met de plaatjes kan ikje niet zo heel goed helpen vrees ik, maar met je profiel, je moet gewoon proberen zo origineel mogelijk te zijn enzo :)
    En verder kun je altijd nog kleurtjes proberen, met die speciale codes enzo.
    Of dingen schuin zetten enzo! =D
    En vriendjes is altijd goeed =D


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik ben niet offline sgat, maar ik moet nu efkes douchen en daarna ga ik met jou Pben! ^^
    Enne voor je profiel doe je naam, en dan iets. Voorbeeld met de mijne:

    Sgatje :P
    Achterbaks (cool)
    Yingelende Yodelaar! xD

    En zet er een verhaaltje over jezelf op enzo, een beetje lieve mensjes die je leert kennen. Welke muziek je goed vind.. etc.
    Wees Orgineel! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik wil je friend wel zijn, maar please, niet te veel scene/emo aub. Het maakt je geen slechter mens ofzo, maar jezus, bijna iedereen is het al of wil het worden. Volgens mij was juist daarbij de bedoeling om je af te zetten tegen anderen en om zo uniek mogelijk te zijn en apart en weetikhet, maar met iedereen scene/emo lukt dat dus niet.


    I Know..
    I'm Not Scene At All!
    I Just Like Tha Picca's xD
    Don't Hate Me 4 That.
    I'm A Casual Girl.
    Not A Scene Or An Emo Girl...

    SET MIJ OP JE PROFIEL <3<3
    Dude ,,kheb een egoprobleem xD


    Crack a bottle

    SET MIJ OP JE PROFIEL <3<3
    Dude ,,kheb een egoprobleem xD


    Heb je altijd al gehad, geloof me! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Heb je altijd al gehad, geloof me! xD


    WHuaha ,,en ikbn der trots op xD
    Weetje ,, op sgool vind iedereen mij eng omdat ik son groot ego hb en dan seg ik altijd:
    Dude ,,ik bn gwn soo geniaal dat het eng word
    das heewl melig en dan word ik hyper en dan moet ikbijna nablijven altijd EN NU BN IK HYPER :D:D:D


    Crack a bottle

    Welkom op Q idd ^^ niet dat je niet al verwelkomt bent ^^ maar ik wil ook wel vriendjes zijn (A)
    Ik heb duizenden plaatjes op me comp staan van Scene Queens x'] maarjahh ^^ dat kan ik niet zo in een bericht zetten? (A)
    njaa, buhhbaii <3[/late reactie]


    You move me ......... Kurt