• hee,
    Secretss en ik schrijven samen een storie!
    Het heet Moordjongen en het gaat over het volgende:


    Durante is een jongen die wordt gepest. Op een dag is hij het zat en dan besluit hij een lijst te maken. Een lijst met namen van mensen die hem ooit hebben gepest, of nog steeds pesten. Durante is van plan Wraak te nemen. Ze moesten voelen wat ze met hem hadden gedaan. Ze moesten dood.

    We schrijven ongeveer 2 keer in de week.
    Willen julie zeggen wat julie er van vinden?

    xxx
    Tialda.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    <333


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Ik vind 't idee niet zo verschrikkelijk gaaf dat ik 't zou gaan volgen. Maar succes. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    sounds nice, ik zou het zeker willen lezen!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Dat verhaal komt me bekend voor. Laatst liep er bij mij op school een jongen rond, hij werd ook verschrikkelijk gepest en had dus een 'doodlijst' gemaakt. Hij liep met een pistool rond wat hij ergens verborg, maar door de geruchten was de politie gewaarschuwd en is 'ie optijd opgepakt. :"D
    Ot, ik vind het idee best goed omdat het me zo aanspreekt!


    Let it come and let it be

    T heeft wat weg van een film die ik laatst gezien heb. Ging ook over een jongen die vroeger veel gepest werd. Hij had een tijdmachine gemaakt waardoor hij als oudere ik de mensen die hem op een of andere manier het leven zuur gemaakt hadden vroeger, te vermoorden.
    Maar ik ben even heel hard aan het denken hoe die film nu heet ;p Ticking clock, dat was het ;p

    Maar wel een leuk concept (:


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    T heeft wat weg van een film die ik laatst gezien heb. Ging ook over een jongen die vroeger veel gepest werd. Hij had een tijdmachine gemaakt waardoor hij als oudere ik de mensen die hem op een of andere manier het leven zuur gemaakt hadden vroeger, te vermoorden.
    Maar ik ben even heel hard aan het denken hoe die film nu heet ;p Ticking clock, dat was het ;p

    Maar wel een leuk concept (:

    't Heeft _O_


    Let it come and let it be

    Let wel op je tijden, in die paar zinnen gebruik je er al twee door elkaar.


    Has no one told you she's not breathing?

    Counterpoise schreef:
    Dat verhaal komt me bekend voor. Laatst liep er bij mij op school een jongen rond, hij werd ook verschrikkelijk gepest en had dus een 'doodlijst' gemaakt. Hij liep met een pistool rond wat hij ergens verborg, maar door de geruchten was de politie gewaarschuwd en is 'ie optijd opgepakt. :"D
    Ot, ik vind het idee best goed omdat het me zo aanspreekt!



    Bedoel je die emo van het Willem II? Want daar heb ik toevallig heel veel verhalen over gehoord, (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)


    Bedoel je die emo van het Willem II? Want daar heb ik toevallig heel veel verhalen over gehoord, (cat)

    You know 'm? (cat)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    You know 'm? (cat)


    Er zitten vriendinnen van mij bij jou op school en hadden dat verteld. En nee ik ken hem niet, haha. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Er zitten vriendinnen van mij bij jou op school en hadden dat verteld. En nee ik ken hem niet, haha. (cat)

    Ohja (krul)
    En ik vind dat wij eens moeten meeten in het Centrum van Tilburg/Goirle (Ja ik ken het "Centrum" van Goirle, met het awesome molentje *O*)


    Let it come and let it be

    Klinkt interessant, als hij goed geschreven is kan hij heel mooi en 'leuk' zijn. Ik ga eens kijken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall