• Voor pws (profielwerkstuk) onderzoeken mijn partner en ik of er veel jongeren zijn met gehoorbeschadiging. Met een online hoortest kun je hier achter komen. Nu was mijn vraag of jullie dit testje zouden willen doen? Het duurt hooguit 3 minuten en je helpt mij er erg veel mee!

    Linkje: http://www.schoonenberg.nl/gehoor/onlinehoortest
    Zou je de uitslag + je geslacht + je leeftijd hier neer willen zetten?

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 15:32 ]


    You try so hard not trying to try so hard.

    Maar ik heb al een gehoorprobleem sinds mijn geboorte :'D


    SLOAN.

    Uitslag: goed.
    Leeftijd: 14.

    Maar volgens mij is je gehoor niet bepaald slecht als je dit niet verstaan hebt. Het was best wel onduidelijk. Als je dit niet verstaan hebt, kun je nog steeds een prima gehoor hebben(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    11, goed


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Uitslag: Goed
    Leeftijd: 16

    Slechte test, vind ik. Ik kon er geen fuck van verstaan, heb meer dan de helft gegokt of op niet verstaan gedrukt en toch is mn uitslag goed. Aight.


    Destroy what destroys you.

    17, Goed.
    Gelukkig hoef ik in het dagelijks leven nooit iets te horen met zo'n ruis, ik heb alles gegokt, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Onbetrouwbare test, elk oortje of speaker van een pc is anders. Sommige oortjes zijn van hoge kwaliteit anderen laten die hoge geluiden niet eens horen, en krijg je slecht als uitslag.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Uitslag: Goed
    Leeftijd: 18
    Meisje

    Nou, ik vond het maar wazig..


    ars moriendi

    Uitslag: Onduidelijk.
    En ik heb geen zin om 'm nog een keer te doen =D


    “Love is a contradiction.”

    Uitslag: goed
    Leeftijd: 16


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Goed & 16


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    16, en onduidelijk.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Die hele test klopt trouwens voor geen meter, want hierbij kan je nog een beetje inschatten bij wat voor een klank je hoort, maar bij een echte gehoortest heb je geen plaatje erbij en kan je het helemaal niet inschatten.


    SLOAN.

    Niet optimaal, en ik ben 15 jaar.
    Maar ik denk dat het komt door mijn speakers, want die zijn niet echt goed meer.


    Even a white rose has a black shadow.

    16 en Goed


    Je moet worden wie je bent.

    Ik ga hem niet doen, ik weet al dat ik aan beide oren halfdoof ben. En ik ben 19, het is vastgesteld toen ik rond de 6 jaar was.


    Your make-up is terrible