• Ik was op zoek naar een lijst met dodelijke schorpioenen, want ene bekende van me is er door eentje gestoken en nu heeft zijn arts gezegd dat hij binnen een week dood gaat, maar zo slecht gaat het niet met hem.
    Ik vond het allemaal een beetje vaag en vroeg me af wat voor schorpioen dat dan geweest moet zijn.
    Het enige dat ik weet, is dat hij zwart was, want meer weer die bekende van me ook niet.
    Kent er iemand zwarte dodelijke schorpioenen, want ik kon het niet echt lekker op google vinden (niet dat ik handig bent met google ofzo)

    Alvast heel erg bedankt.


    Happy Birthday my Potter!

    Volgens mij is dit gewoon een geval van Extreme Aanstelleritis. Of een gevalletje Aandachttekort, wat je maar wil.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    De giftigste schorpioen ter wereld is de vijfstreepschorpioen, en deze kan bij meerdere steken nog geen volwassen mens doden. alleen als je zeer zeer zwak bent. Je kans zelfs tegengif tegen de pijn de de lokale apotheek halen in die buurten.

    Ik ben dan wel schorpioen, maar verstand heb ik niet van die beestjes.

    Maar ik denk dat, als je een schorpioenenbeet hebt gehad, je toch voor de zekerheid het beste even bij het ziekenhuis langs kunt gaan? Wel raar dat zo'n arts maar lukraak zegt dat zoiemand dood gaat..


    ars moriendi

    Rickjuh schreef:
    (...)

    De giftigste schorpioen ter wereld is de vijfstreepschorpioen, en deze kan bij meerdere steken nog geen volwassen mens doden. alleen als je zeer zeer zwak bent. Je kans zelfs tegengif tegen de pijn de de lokale apotheek halen in die buurten.


    Ik wil je heel erg bedanken. We hadden namelijk al lichtelijk het vermoeden dat er iets niet klopte. Fijn om te weten dat hij zeker weten niet dood gaat :')

    @Iedereen
    Hij zegt dat hij bij het ziekenhuis is geweest enz. Daarom vond ik het zo vaag. Ik wilde alleen niet zomaar beweren dat hij loog of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Rickjuh schreef:
    Een arts die heel droog zegt je gaat binnen een week dood? Er is tegengif voor hoor. Ook al ben je een tijdje geleden gebeten. :/


    Niet voor elke schorpioenen steek. Er is een soort, ook zwarte, en die is inderdaad dodelijk. Maar vanaf het moment dat je gestoken bent heb je nog maar een paar uur, zeg maar. (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    hoe is hij in godsnaam een schorpioen tegengekomen? :8 Heb je de wond gezien? Is ie niet naar een andere dokter geweest? De dokter heeft hem gewoon weggestuurd met de mededeling dat hij doodgaat?

    Imma think he lies big time (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    hoe is hij in godsnaam een schorpioen tegengekomen? :8 Heb je de wond gezien? Is ie niet naar een andere dokter geweest? De dokter heeft hem gewoon weggestuurd met de mededeling dat hij doodgaat?

    Imma think he lies big time (cat)


    Hij werkt in zo'n winkel waar ze die beesten wel eens hebben. Ik heb niks van bewijs en hij is bij het ziekenhuis geweest. Die dokter heeft hem gebeld.

    Ik denk dus ook dat hij liegt. Ik weet het nu eigenlijk wel zeker :(


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Hij werkt in zo'n winkel waar ze die beesten wel eens hebben. Ik heb niks van bewijs en hij is bij het ziekenhuis geweest. Die dokter heeft hem gebeld.

    Ik denk dus ook dat hij liegt. Ik weet het nu eigenlijk wel zeker :(


    De dokter heeft hem gebeld om te melden dat ie in een week doodgaat? En hij is niet opgenomen? :8

    Hij liegt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    LUCKY13 schreef:
    Volgens mij is dit gewoon een geval van Extreme Aanstelleritis. Of een gevalletje Aandachttekort, wat je maar wil.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jackal schreef:
    NEWFAG. Y u ask for advise on a site for kids?
    Andere dokter. Misschien daadwerkelijk een ziekenhuis.

    En als hij binnen een week niet dood is, dan heb je waarschijnlijk te maken met gif dat vlees wegvreet. (no_chears)


    HAHA. Jouw reacties zijn altijd zo positief en motiverend xd.


    To infinity and beyond •

    Glucio schreef:
    (...)

    Hij werkt in zo'n winkel waar ze die beesten wel eens hebben. Ik heb niks van bewijs en hij is bij het ziekenhuis geweest. Die dokter heeft hem gebeld.

    Ik denk dus ook dat hij liegt. Ik weet het nu eigenlijk wel zeker :(


    waarom hebben ze in een winkel dodelijke schorpioenen????????


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    (...)

    waarom hebben ze in een winkel dodelijke schorpioenen????????


    Omdat er mensen zo vaag zijn dat ze die in huis willen hebben :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat die niet zo eerlijk tegen je is.
    Ik bedoel der is medicatie voor, en zowiezo word je bij zoiets opgenomen in het ziekenhuis.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:09 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield