• Zaterdag is er hier in het kleine Belgelandje een concert van A Day To Remember en ik ga er samen met mijn zus heen.
    Ik heb er echt heel veel zin in, ook al is die band niet mijn normale cup of tea en ik moet ik drie/vier andere bands ook zien die me eigenlijk bitterweinig boeien.
    Stiekem ben ik ook blij dat mijn zus iets aan haar voet heeft, waardoor we dus een plekkie op het balkon zullen nemen zodat ik niet tussen al die pipo's moet gaan staan die 'disrespect your surroundings' erg serieus nemen.
    Gaat er nog iemand naar dit concert? :3



    PS: Deze video vind ik ook echt gieren, vooral als je beseft dat dat eigenlijk vijf mannen zijn die op de middelbare school zitten :--)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 23:02 ]

    Ik niet, maar mijn beste vriendin gaat naar het concert van hun in Nederland (: En moshpits zijn toch juist wel gaaf? :'D


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Ik niet, maar mijn beste vriendin gaat naar het concert van hun in Nederland (: En moshpits zijn toch juist wel gaaf? :'D

    Ik weet niet, met mijn brilletje zou ik daar toch niet graag in willen zitten. Die dingen zijn mijn steek niet :'D

    Andomedae schreef:
    (...)
    Ik weet niet, met mijn brilletje zou ik daar toch niet graag in willen zitten. Die dingen zijn mijn steek niet :'D

    Haha ja dan begrijp ik het wel :'D En soms zijn de pits ook wel wat minder fijn, ik krijg een keer een enorme ram in mijn maag, daar ben ik nog de hele avond ontzettend misselijk van geweest :c


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Haha ja dan begrijp ik het wel :'D En soms zijn de pits ook wel wat minder fijn, ik krijg een keer een enorme ram in mijn maag, daar ben ik nog de hele avond ontzettend misselijk van geweest :c


    Auwtsch dat lijkt me pijnlijk. (zip)

    Andomedae schreef:
    (...)

    Auwtsch dat lijkt me pijnlijk. (zip)

    Zekers :Y) Achja, het was toch mijn eigen schuld, ik ging zelf de pit in, waar geen één meisje stond, maar alleen maar brede gasten van 2 meter ofzo :{D.


    Alis volat propriis.

    Ik ga niet, maar ben het wel met je eens, ik wil liever gewoon van de muziek genieten zonder de hele tijd er voor moeten zorgen dat ik wel recht blijf staan (raar verwoord lol maarja) :Y)


    As travars

    Galleon schreef:
    (...)
    Zekers :Y) Achja, het was toch mijn eigen schuld, ik ging zelf de pit in, waar geen één meisje stond, maar alleen maar brede gasten van 2 meter ofzo :{D.

    Hahah ja dan heb je het wel een beetje op jezelf gebracht :'D

    Moriarty schreef:
    Ik ga niet, maar ben het wel met je eens, ik wil liever gewoon van de muziek genieten zonder de hele tijd er voor moeten zorgen dat ik wel recht blijf staan (raar verwoord lol maarja) :Y)

    Neen, ik begrijp je zeer goed en moet je gelijk geven, zoals altijd :Y)

    I love these guys!
    Ik zou ook eigenlijk gaan met een vriend van mij,
    maar ik zou die avond al uit gaan met vriendinnen sooooo

    Nee, woon in Nederland. Ik weet niet wanneer ze hier komen. Ik dacht morgen, maar daar ga ik ook niet naartoe :')
    & ik haat moshpits ook.


    Destroy what destroys you.

    Ik ben vet jaloers. ADTR is super vet! En moshpits ook, haha :3
    Ik kan helaas niet gaan, dus ik baal nogal...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Andomedae schreef:
    PS: Deze video vind ik ook echt gieren, vooral als je beseft dat dat eigenlijk vijf mannen zijn die op de middelbare school zitten :--)



    Eigenlijk heb ik nog nooit muziek van hun geluisterd, maar stiekem klinkt deze wel okee :3


    Inspiration can hit you any time

    Jammer dat ik iets aan mijn voet heb, want anders was het:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nice. Persoonlijk vind ik de pits bij A Day To Remember maar slap, want de vorige keer dat ze er waren, wilden we een wall of death doen, mocht niet. En ik vind de muziek niet zo heel sterk. Ik hou van echte hardcore, zoals Terror of Comeback Kid.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)