• Oke, klinkt heel stom dit. Ik word gek, al mijn vrienden vinden One Direction vreselijk en mijn beste vriendin woont in Engeland zelf. Ik ben zielig en kan er dus met niemand over praten!

    So, if you like One Direction en je kunt je mond er niet over dicht houden. Meld je hier.

    Leeftijd maakt me echt niets uit, zelf ben ik bijna 19 dus ik kan nogal volwassen en kinderachtig tegelijk overkomen hahaha.

    Thankyouuu xx


    Carpe Diem x

    Lol, ik ken dit, mijn vriendinnen vinden 1D ook stom. D: Behalve Zayn natuurlijk, maar oke.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    Lol, ik ken dit, mijn vriendinnen vinden 1D ook stom. D: Behalve Zayn natuurlijk, maar oke.


    Ja dat hebben de mijne dus ook. Vreselijk hinderlijk!!!!!


    Carpe Diem x

    Me wants. Al mijn vriendnnen vinden ze stom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb hetzelfde.
    Maar heb nu vandaag éindelijk iemand ontmoet die vlak bij me woont en ook van 1D houd!


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Al mijn vriendinnen hebben er ook niets mee, op twee na maar die wonen ver weg. Ik ben de enige fan op de hele school, we lopen altijd achter.
    Dus ik wil wel :)


    Take risks and conquer your fears.