• Ken je het gevoel dat je de hele tijd op iets hoopt en het dan toch niet zo wordt zoals je gehoopt had?
    Ja pfffffff, ik denk dat ik verliefd ben en daardoor vooraltijd alleen zal zijn. En nu voel ik me rot.
    Ik was toennet dus op een feestje, en hij was daar ook. Oogcontact, maar die gast kon niet eens even komen en hoi zeggen.

    Wie kan mij opvrolijken? Of een verhaal vertellen, mag ook verzonnen zijn, dat over een heel gemeen en afschuwelijk meisje ging die met een knappe prins trouwde?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Whooh, the new dramaqueen.
    Kom op, je hebt je hele leven. Misschien is hij ook wel verlegen en wilt hij dat jij op hem afstaft, je kan niet alles eisen en zelf op je gat blijven zitten. Maak eens een praatje met hem.


    Your make-up is terrible

    Schatje Feyza het komt allemaal goed <333333 Je ziet mij morgen weer en dan mag je klagen uithuilen en me stalken zoals op school!

    Ik liet mijn chippies vallen en toen kwam mijn hond aanrennen en at ze alles op "(:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn crush heeft al een vriendin. Dus, bij mij is het al helemaal hopeloos.
    Zoals Nikki/Assassin al zegt. Misschien is hij wel verlegen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    Whooh, the new dramaqueen.
    Kom op, je hebt je hele leven. Misschien is hij ook wel verlegen en wilt hij dat jij op hem afstapt, je kan niet alles eisen en zelf op je gat blijven zitten. Maak eens een praatje met hem.


    Al gedaan. Dan zeg ik van 'Hoi M' en dan zegt hij hoi en gaat verder met zijn gesprek met zijn wangster vrienden. Maar volgens mij vindt hij al een ander meisje uit mijn klas leuk. Fijn voor mij.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    IfOnly schreef:
    Schatje Feyza het komt allemaal goed <333333 Je ziet mij morgen weer en dan mag je klagen uithuilen en me stalken zoals op school!


    Jeaaaaajh! En dan kom ik maandag ook huilen bij jou.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je had ook naar hem toe kunnen lopen om een praatje te maken?


    ars moriendi

    Hi, I'm Sam and I've had some alcohol.
    Neh, don't think that works, doesn't it :/
    Ik zou die kerel achter me laten als ik jou was :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Awww :( Zo voelen we ons allemaal wel eens als het tegenzit. Het kan zo rot zijn...

    Maar je zei dat hij niet naar jou toe kwam? Misschien moet je een keertje naar hem toe voor een gesprek en niet hopen op een wonder dat hij jou aanspreekt. Verzin van te voren wat gespreksonderwerpen. Zo voorkom je ongemakkelijke situaties. Want misschien is die jongen wel verlegen, of heeft hij jou nog niet zo opgemerkt. Jij kunt beter de eerste stap zetten ;)

    En over dat alleen zijn, iedereen heeft dat gevoel wel eens, maar het is niet waar. Het hoort bij de puberteit. Je bent nog jong en je hoeft echt niet voor je 25ste ware liefde gevonden te hebben :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hey cuteypie!
    Weet je,
    Er was eens een meisje die heette Ilona, ze was zooow raar en ze werd nagekeken, gepest en niemand vond haar lief of mooi... tot ze op een dag een jongen met mooi fluweel zwart haar tegen het lijf liep, hij was zoals haar alleen dan populair, knap en zachtaardig. Hij heette Milan en werd stapel gek op Ilona, samen deden ze alles en werden de beste maatjes, Ilona werd niet langer gepest en Milan was stapelverliefd... Ilona had medelijden met Milan want hij was verliefd op haar, maar zij niet op hem. Toen ze op een dag gezellig door het park liepen, zoende Milan Ilona, het was hemels! Ilona was dus wel verliefd op Milan, tenminste dat dacht ze, toen ze de volgende ochtend op school kwam, zag ze Milan staan alleen er was geroddeld over dat Ilona vreemd was gegaan, Milan zag Ilona niet meer staan en ze werd weer gepest als vanouds, Milan voelde de medelijden branden in zijn hart, daar stond zijn meisje, gepest, vernederd alles wat je maar kon bedenken werd er gedaan... Toen Ilona naar Milan toe kwam (thuis) om sorry te zeggen, trok Milan haar naar zich toe en ze werden samen weer verliefd en zoals jij dat graag zou willen: Ze trouwden.

    ps. true story, i'm Ilona xD

    Haha dankjewel voor je reactie. Maar het is al opgelost. (:
    <333


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lolol, als hij niet tegen je wilt praten, dan betekend dat toch dat hij geen interesse heeft? Maar ik zie dat het al is opgelost, dus waarschijnlijk was hij gewoon te verlegen ofzo? + het betekend niet gelijk dat je voor altijd alleen blijft. -_-

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 9:32 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    deze topic mag gesloten worden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik zeg een woord: Emancipatie...
    je kan t ook wel howr :)

    afleiding: bedenk een verhaal over jou als ander persoon in bijvoorbeeld een andere wereld en bedenk eromheen wie dan jou vrienden zijn, hoe die eruit zien, wat ze meemaken, wat jij meemaakt en bedenk de toekomst van iedereen.. (werkt meestal, maar ik kan geen gerantie geven (A))


    you make everything seem so possible <3

    Eh meid.. Je bent 13, een héél leven voor je. Give it some time..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California