• Ken je het gevoel dat?
    Je beste vrienden zeggen dat ze alles met je delen maar elkaar stiekem toch net iets meer vertellen dan zij jou?
    Ken je het gevoel dat?
    Je denkt dat iemand van je houd, maar je dat compleet mis hebt?
    Ken je het gevoel dat?
    Je eens wat spontaner wil wezen omdat je vriendinnen dat ook kunnen?
    Ken je hat gevoel?
    Dat je precies als iedereen moet zijn omdat je anders niet ge accepteerd word?
    Ken je het gevoel dat?
    Pijn heet, pijn van binnen dat word aangericht door anderen?


    Kennen jullie deze gevoelens? Ik heb momenteel het eerste gevoel. Ik denk dat mijn vriendinnen elkaar meer vertellen dan hun mij. Nu moet ik erbij komen staan en dan stoppen ze met praten en zegt de 1: Moet je het niet vertellen? Dan zegt de ander: Nee misschien later. En dan vraag ik of ik het mag weten vertellen ze toch maar gewoon de helft en doen ze grappig erover. n_n Dan gaan ze weer vrolijk verder. Maar vroeger was dit niet zo. Vroeger had ik niet hoeven vragen wat er was dan was ik mee gesleurd en hadden ze me meteen het hele verhaal vertelt of ik het nu wou weten of niet! Maar dat is nu anders ): Het voelt echt zwaar kut!

    Sorry! ):


    I do not hook up.

    Misschien denken ze dat jij ooit iets hebt door gelult en vertrouwen ze je niet helemaal meer. Ga gewoon is met je friends praten, ze begrijpen het wel (als ze je vriendinen ]ijn teminste).
    Ik heb het een naar laatste gevoel vaak...


    Tears are crashing out of my eyes

    Misschien denken ze dat jij ooit iets hebt door gelult en vertrouwen ze je niet helemaal meer. Ga gewoon is met je friends praten, ze begrijpen het wel (als ze je vriendinen ]ijn teminste).
    Ik heb het een naar laatste gevoel vaak...

    Ja maar ik lul nooit iets door en dat weten ze! Ze hebben btw ook quizlet n_n Maar toch vroeger vertelden zij me alles als eerste en nu ben ik laat ik maar zeggen het 'buitenbeentje'.


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    Ik heb pas tegen iemand gezegd waar ik veel me om gaop wie ik verliefd ben maar heb er een slecht gevoel in.

    Ik heb pas tegen iemand gezegd waar ik veel me om gaop wie ik verliefd ben maar heb er een slecht gevoel in.

    Mied dat is echt zo erg!<3 Maar waarom heb je er dan een slecht gevoel over of wil je dat liever niet zeggen?


    I do not hook up.

    Ik ken al die gevoelens. Dat je alles achtergehouden wordt, dat als ze lachen of fluisteren dat het dan over jou gaat. 2 mensen die ik ken denken dat ik hun haat, maar ik vind ze super aardig, en daarom doen ze tegen de rest van mijn vriendinnen super aardig, en tegen mij heel afstandelijk.

    'Je beste vrienden zeggen dat ze alles met je delen maar elkaar stiekem toch net iets meer vertellen dan zij jou?'
    Dit had ik vooral op de basisschool, en misschien zelfs nu nogsteeds. Mijn beste vriendin ('B')werd de hele tijd afgepakt door iemand, ik noem die gene maar even 'R'. Later werden ik, R en B bffl. Maar toch had ik het gevoel dat R en B veel meer met elkaar bespraken dan met mij. Nu is dat wel over, Ik en B zijn nu gewoon bffl, maar heb nogsteeds het gevoel, ook bij anderen, dat ik mensen kan verliezen e.d.

    Maar een tip; praat erover. Krop niet alles in jezelf op. Hoe meer je dat gaat doen, hoe slechter, rotter en depressiever je je gaat voelen (uit eigen ervaring). Als het niet lukt, stort je hart leeg hier op het forum (er zijn heel veel aardige meiden die wel willen luisteren enz.) of bij een normale vriendin. o:

    Ja maar eigenijk zijn het mijn enige echte vriedinnen n_n Echt zo kut ! Maar toch ik voel me er rot door maar ik vertel het ze niet ookal hebben ze wel quizlet dan lezen ze het meteen als ik hier mijn hart lucht n_n


    I do not hook up.

    n_n


    I do not hook up.

    ik weet juist zeker dat mijn vriendin me iets niet verteld. nu hóef ik het gene niet te weten (weet ondertussen door mn eigen hersens wat het is), maar meer om het principe.
    wat ik doe is het langs me heen laten gaan. dan niet! anders maak je jezelf alleen maar druk & heb je jezelf er mee! <33


    it's cool to know nothing.

    Ken je het gevoel dat?

    Je denkt dat iemand van je houd, maar je dat compleet mis hebt?

    Ken je het gevoel dat?

    Je eens wat spontaner wil wezen omdat je vriendinnen dat ook kunnen?

    Ken je hat gevoel?

    Dat je precies als iedereen moet zijn omdat je anders niet ge accepteerd word?


    Die ken ik, ik heb ook heel vaak het gevoel dat m'n vriendinnen me eigenlijk niet aardig vinden maar alleen maar met me omgaan omdat ze het zielig voor me vinden om me alleen te laten ofzo iets :S


    Fight for you're love, cause it worth it

    één van mn vriendinnen weet alles beter.

    > mn haar is niet blond. (ja het is donkerblond met lowlights. ik weet het zelf wel of ik blond haar heb of niet!)
    > ik wil de hogere hotelschool gaan doen. zij; dat is voor domme mensen. O.o
    > ze vertelt me dingen niet, maar ik moet wel beamen dat iemand; een k*t persoon is.
    > enz. b]A[/b


    it's cool to know nothing.

    Ja das echt rottig en soms denk ik ook dat mijn vriendinnen met me omgaan omdat het anders zo zielig voor me is n_n


    I do not hook up.

    Ken je het gevoel dat?

    Je beste vrienden zeggen dat ze alles met je delen maar elkaar stiekem toch net iets meer vertellen dan zij jou?

    Ken je het gevoel dat?

    Je denkt dat iemand van je houd, maar je dat compleet mis hebt?

    Ken je het gevoel dat?

    Je eens wat spontaner wil wezen omdat je vriendinnen dat ook kunnen?

    Ken je hat gevoel?

    Dat je precies als iedereen moet zijn omdat je anders niet ge accepteerd word?

    Ken je het gevoel dat? Pijn heet, pijn van binnen dat word aangericht door anderen?


    Jaah... dat ken ik maar al te goed. Vandaag nog... Ik ging naar een vriendin waar ik van dacht dat ze echt om me gaf, dat ze echt het met me meende... Zei ze ineens; Celien, dikke Trien.
    Ik wist echt niet wat te zeggen. Het klinkt misschien stom, en ze zei het misschien om het te lachen, maar het raakt me wel echt.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    JAA!
    sterker nog; ik weet dat ze dat doen.


    when words fail, music speaks.

    Ik vind dit altijd zo rot n_n ik kan er nooit tegen!


    I do not hook up.