• is het zo raar dat een jongen ook gevoelens kan hebben voor een jongen?
    aangzien mensen altijd lachen, en gaan schelden
    ik zelf ben een jongen en vond een jongen heel leuk :$

    als je dit raar of erg vind, dan het rode kruisje bovenin ;)

    Die jongen heeft nu een vriendin dus... ja

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 18:54 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Mensen die dat raar vinden hebben gewoon niet door dat ze zelf raar zijn!
    Dus, ik vind het zoo niet raar!!!

    Tempesta schreef:
    Oh, wacht, ik weet er niets van dat ze Hale's vriendje zou zijn?

    Die ze is een hij ? ;P
    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ja, maar ik dacht dat ie nou weeeer terwijl ie een relatie had met iemand een topic aanmaakte over hoe verliefd hij was op iemand anders, daar stoorde ik me aan

    This al paar weken uit en Hale was geloof ik weer terug bij ene mike xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Praat erover met je broer of zus, en anders met je ouders. Ik vind het niet raar, mijn PB staat altijd aan en zonodig mijn MSN ook, als je wilt praten ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    @boven: Oeps. (cat) Reflex om op Q iedereen vrouwelijk te vinden, maar in dit geval was het wel raar.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 21:12 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    @boven: Oeps. (cat) Reflex om op Q iedereen vrouwelijk te vinden, maar in dit geval was het wel raar.


    Ghehe overkomt mij ook zo vaak ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tempesta schreef:
    @boven: Oeps. (cat) Reflex om op Q iedereen vrouwelijk te vinden, maar in dit geval was het wel raar.


    Heb ik ook altijd! maar van de jongens die er zijn gedragen sommigen zich vrouwelijke, sommige zijn homo en hebben het over vriendjes (waardoor je ook gelijk aan een meisje denkt, sorry D: ) en sommige zijn helemaal gek op ponies. WTF, wat voor jongen is nou gek op ponies? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Heb ik ook altijd! maar van de jongens die er zijn gedragen sommigen zich vrouwelijke, sommige zijn homo en hebben het over vriendjes (waardoor je ook gelijk aan een meisje denkt, sorry D: ) en sommige zijn helemaal gek op ponies. WTF, wat voor jongen is nou gek op ponies? D:


    Idd, zo'n jongen is echt triest (cat)

    ot: bi's of homo's worden niet altijd door iedereen geaccepteerd, dat is nou eenmaal zo. vooral niets van aantrekken, blijven wie je bent.


    i put the fun in funeral

    Chandler schreef:
    (...)

    Misschien komt het zelfs wel door Hale (':

    +1

    OT: Ja het was het vriendje van Hale x'D Maar zoals verwacht; na 3 seconden was het uit :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Audacity schreef:
    (...)

    Idd, zo'n jongen is echt triest (cat)

    ot: bi's of homo's worden niet altijd door iedereen geaccepteerd, dat is nou eenmaal zo. vooral niets van aantrekken, blijven wie je bent.


    I know right! Wat gaan we eraan doen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Heb ik ook altijd! maar van de jongens die er zijn gedragen sommigen zich vrouwelijke, sommige zijn homo en hebben het over vriendjes (waardoor je ook gelijk aan een meisje denkt, sorry D: ) en sommige zijn helemaal gek op ponies. WTF, wat voor jongen is nou gek op ponies? D:


    Stel je voor. Een jongen die van ponies houdt. D;
    Die heeft dan echt afgedaan bij mij hé. -gayhand


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Unnoted schreef:
    (...)

    Stel je voor. Een jongen die van ponies houdt. D;
    Die heeft dan echt afgedaan bij mij hé. -gayhand


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    aan OP:

    Je naam is angleface. Ik vermoed dat dat een typo is: Angleface=hoekgezicht. Angle betekent hoek. Ik denk dat je engelengezicht wilt heten, dat is Angelface ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Jackal schreef:
    (...)



    Is het erg dwaas als ik niet weet waarop dat slaat? ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    I know right! Wat gaan we eraan doen? (cat)


    Een kortingsbon voor ponypark slagharen geven :Y)


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Heb ik ook altijd! maar van de jongens die er zijn gedragen sommigen zich vrouwelijke, sommige zijn homo en hebben het over vriendjes (waardoor je ook gelijk aan een meisje denkt, sorry D: ) en sommige zijn helemaal gek op ponies. WTF, wat voor jongen is nou gek op ponies? D:

    Vooral dat laatste... vreselijk! ;o Dat zou verboden moeten worden op Q.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.