• Ik heb dus word 2003 op mijn pc . Allen ik had iets gekopieerd op quizket voor een nieuwe idee voor een story. Allen dat had een gekleurde achtergrond en dan is die gemarkeerd , maar ik krijg het niet weg :C. zelf niet als ik de markeer ding uit doet.
    Weet iemand hoe ik het weg haal D:?

    Oplossing voor mensjes die het ook hebben. Op nieuw iets koperen dan op koffertje klikken die er verschijnt dan op 'alleen tekst behouden'. Dan opmaak profiel of opmaak aanpassen en dan is ie weer normaal :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 18:51 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat heb ik ook zovaak, ik kom er ook niet vanaf.

    Als je het plakt, komt er een klein dingetje rechtsonderin. Daar op klikken, en dan: 'alleen tekst behouden'. Ofzo.

    Starkiller schreef:
    Dat heb ik ook zovaak, ik kom er ook niet vanaf.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hooligan schreef:
    Als je het plakt, komt er een klein dingetje rechtsonderin. Daar op klikken, en dan: 'alleen tekst behouden'. Ofzo.

    Oke maar ik heb dat kopieer ding al weg gehaald allen die licht roze achtergrond kleur blijft over als ik tik T-T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je tekst eerst plakken in kladblok,
    en die dan weer kopieren naar word :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oplossing voor mensjes die het ook hebben. Op nieuw iets koperen dan op koffertje klikken die er verschijnt dan op 'alleen tekst behouden'. Dan opmaak profiel of opmaak aanpassen en dan is ie weer normaal :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ahh poor zussie :'D -lach-


    Shoganai i ne~