• Wie zou er samen met mij een story willen schrijven?

    Idee 1:
    Als de wereld op het punt staat vernietigd te worden door het hoge water van de polen breekt er paniek uit. Vele mensen proberen te vluchten, waarheen weten ze niet. Als het 12 jarige meisje Meredith hoort dat de wereld word vernietigd weet ze niet wat ze moet doen. Samen met haar familie vlucht ze naar een veilige plek. Maar waar moet je, je verstoppen als het water op je staat te wachten?

    variatie op het idee van doohickey:
    gewoon hetzelfde maar dan met 4 vrienden/vriendinnen die een oplossing moeten vinden om de aarde te redden/hun familie te redden


    Wie wil?
    doohickey
    Naam: Meredith Jones
    Leeftijd: 12 (in vergelijking met Lucy is het leeftijds verschil groot)
    Ouders: haar vader en moeder zijn gescheiden, ze woont nu bij haar moeder die trouwens Elizabeth heet. Ze heeft een jonger zusje van 8, zij heet victoria. (ik hou heel erg van engelse namen.)
    Woonplaats: Meredith woont bij haar moeder samen met haar zusje, ze wonen in dezelfde stad als Lucy. (London)
    Omschrijving: Meredith is heel schattig, ze heeft krullend bruin haar en groene ogen. ze is groot voor haar leeftijd en gedraagt zich volwassen.
    hobby's: Boogschieten, lezen, en zwemmen.
    relatie: geen


    ErukaFrog
    Naam: Medusa Swan
    (van een anime die ik ken)
    Leeftijd: 16
    Ouders:ze heeft een moeder Sophia, maar haar echte vader(jake) is gestorven
    en haar moeder heeft nu al een nieuwe vriend Charles
    Woonplaats:ze woont nu bij haar stief vader en moeder in London.
    Omschrijving:haar haar is van achteren een beetje kort en een lange vlecht naar voren ongeveer zo:

    en een aardig karakter
    hobby's: paardrijden, kickboxen, zwemmen, shinkendo
    relatie: geen

    Elendil
    Naam: Lucy Turner
    Leeftijd: 15
    Ouders: haar ouders (Alice en William) zijn omgekomen bij een overval.
    Woonplaats: in een soort weeshuis waar iedereen zijn eigen kamer heeft. Per week krijgt ze 100 euro op haar bankrekening en daarvan moet ze eten kopen.
    (maak nog wel een tekening van haar kamer)
    Omschrijving: Ze heeft stijl zwart haar (tot halverwege haar rug) een rond gezicht en blauwe ogen, het is een rare combinatie maar haar moeder was half indiaans en haar vader komt uit Londen. Ze is slank en ziet er sportief uit.


    hobby's: tekenen, ze speelt in een bandje. schrijven en voetballen, liedjes schrijven, ze speelt piano en ook een beetje gitaar en kan goed zingen, ook houd ze van vechtsporten(vooral zwaardvechten en pijl en boog schieten.
    relatie: geen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:35 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    any body?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil wel, maar hoe schrijf je? Ik schrijf alleen maar in de verleden tijd.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    doohickey schreef:
    Ik wil wel, maar hoe schrijf je? Ik schrijf alleen maar in de verleden tijd.

    Dat maakt mij niet uit, als jij dat fijn vind dan vind ik dat goed, waar wil je over schrijven?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    anyone else?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elendil schreef:
    (...)
    Dat maakt mij niet uit, als jij dat fijn vind dan vind ik dat goed, waar wil je over schrijven?


    ik ben niet zo van de fanfictions dus mij lijkt het leuk om een helemaal eigen verhaal te schrijven.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik zou wel met je willen schrijven

    Weetje, ik wil het ook wel eens proberen. x'd
    Ik doe ook NaNoWriMo, maar daar loop ik vast, dus ik kan wel wat afleiding gebruiken. (:


    I can't even think straight.

    Ok
    zullen we een helemaal eigen verhaal schijven dan?
    Iedereen 1 of meerdere personages?
    Ideeien voor verhaalijn


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    kan wel

    ik wil proberen^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Zullen we doen dat iedereen 1 karakter verzint en dan maken we daarom heen een verhaal


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elendil schreef:
    Zullen we doen dat iedereen 1 karakter verzint en dan maken we daarom heen een verhaal


    Oké, ik ben er een aan het verzinnen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    kee


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nu ja, als je zoveel mensen hebt, dan zeg ik af. Volgens mij red je het wel. (:
    Succes!


    I can't even think straight.

    Als de wereld op het punt staat vernietigd te worden door het hoge water van de polen breekt er paniek uit. Vele mensen proberen te vluchten, waarheen weten ze niet. Als het 12 jarige meisje Meredith hoort dat de wereld word vernietigd weet ze niet wat ze moet doen. Samen met haar familie vlucht ze naar een veilige plek. Maar waar moet je, je verstoppen als het water op je staat te wachten?

    Is het een goed idee?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.