• Jhaaa, voor mijn verhaal I Feel Alone.

    Nodig:
    3 Meisjes die vriendin zijn met Celine:vocalizer,xParis, Zialled
    Celine:HEAVYMETAL
    Celine´s vriendje die haar later dumpt.: SkyLove
    Celine´s moederAnnatar
    Celine´s zusYowic
    Celine's Juf

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Foto
    Extra;

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 12:36 ]

    Naam: Louisa Madison Jade York.
    Bijnaam: Lou.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk: Blond haar, blauwe ogen. Iets getinte huid. Houdt van brillen, hoewel ze die niet eens nodig heeft! Ze heeft een erg open uitstraling, maar is vanbinnen erg onzeker.
    Innerlijk: Louisa is heel creatief en muzikaal. Ze drukt al haar gevoelens ook uit in tekeningen en/of muziek. Ze kan niet vaak alleen zijn en houdt van haar vrienden, nog meer dan haar familie. Ze is snel op haar teentjes getrapt, soms omdat ze opmerkingen verkeerd opvat. Verder is ze heel zorgzaam, ze kan er niet tegen als haar vrienden zich niet goed voelen of niet vrolijk zijn.
    Foto:


    Rol: Doesn't matter! Het liefst vriendin van Celine of haar zus. Weet niet waar 't over gaat ofzo. Waarschuwing als 't begint?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Celine
    Naam: Celine Grey
    Bijnaam: Celien
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk Bruin haar, bruine ogen, slank.
    Innerlijk Vriendelijk, wantrouwig, jaloers, grappig
    Foto:


    Extra: Ze doet fotoshoots.

    Waarschuw me als je begint?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 16:33 ]


    26 - 02 - '16

    Celine's zus: Manon.
    Haha, nee grapje. Mijn zusje heet Céline. Vandaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Fallyn 'Lynn' Jessica Morgan
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk Ze heeft haar haren licht roze geverfd, en donkerbruine, zo donker dat het bijna zwart lijkt, ogen. Ze houd van vintage kleding, gemixt met kisten, all stars, of opvallende hakken. Sleehaklaarsjes met een apart printje, of hoge pumps bedekt met glitters bijvoorbeeld. Ook draagt ze veel jurkjes. Haar lippen stift ze meestal felrood, of roze.
    InnerlijkLynn is ontzettend druk en hyperactief. Ze word vaak niet serieus genomen, terwijl ze eigenlijk heel slim is. Als anderen haar omschrijven, omschrijven ze haar vaak als grappig, schattig, en prettig gestoord. Ze doet dingen die anderen niet zouden durven en zegt dingen voor ze erover nadenkt, wat soms voor vervelende situatie's lijd. Wat niemand weet is , dat ze eigenlijk heel onzeker over zichzelf is, en het vervelend vind dat niemand ooit ècht naar haar luistert.
    Foto


    Rol: Het liefste vriendin van Celine.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    up

    Naam: Justin Smith
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk Picca!
    Innerlijk Justin is een lieve jongen, maar hij hangt zo nu en dan de stoere jongen uit als het om de meisjes gaat.
    Foto


    Extra; PB als ik mee mag doen en als je begint? :$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    nog rollen nodig? xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    curlybiatch schreef:
    nog rollen nodig? xxx


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    liefsamyx schreef:
    (...)


    Ja, moeder Celine en 1 vriendin

    oke komt eraan!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    oke morgen..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rol: Celine's moeder
    Naam: Elizabeth Grey
    Leeftijd: 46
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Een sterke, goede vrouw. Ze is heel beschermend over haar gezin. Ze komt waarschijnlijk heel koud en kil over als je haar voor het eerst ziet, maar ze heeft een warm hart.
    Foto: Zie bovenstaande.
    Extra: Ze is advocate.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."


    Naam: Alice Grey
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Zie foto.
    Innerlijk: Alice, is een heel gevoelig meisje, en daar maken veel mensen gebruik van, ze laat niet zien wat er binnen in haar omgaat. Ze is bang om uitgelachen te worden en verwerkt alles in haar eentje, daardoor komt ze vaak in de problemen.
    Foto:


    Extra: Ze was vroeger heel populair als cheerleader (wil je seintje geven via PB, als je deze gebruikt?


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Invullen: Vriendin
    Naam: Samira Rose Valentine
    Leeftijd: 17 jaren jong, geboren 6 mei 1994.
    Uiterlijk: Samira heeft bruine haren, de kleur bruin licht aan de periode waar we inzitten. Haar ogen zijn groengrijzig en ze bereikt een lengte van 1.69. Ze loopt met de mode mee, maar draagt wel wat ze leuk vind.
    Innerlijk: Samira is een vrolijk meisje, die heel onzeker is. Vaak verstopt ze zich achter haar glimlach om iedereen tevreden te houden.
    Ook heeft ze soms haar toch wat gekke buien en is heel sportief.
    Foto: 1.


    2.


    Extra; Het enige familielid dat ze over heeft is haar vader, de rest is omgekomen bij een vliegtuigongeluk!
    Waarschuwen:Als je deze gebruikt ja, anders loopt mijn lijst over.


    Firm believer of all that is magic

    Oke haha, ik vul eeven in wie wat is