• Volgens YouTube-filmpjes doet hij het ook nog.
    Wie gaan er allemaal bellen? Ik kan nu niet bellen, mijn ouders zijn thuis en die gaan dat vast niet goed vinden x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Cockney schreef:
    Misschien werkt het alleen in Engeland en moet er hier een netnummer voor ofzo?


    poeh, dat zou je moeten opzoeken, weet je wat ik zal het wel doen... Ik zit nu bij NL en ik heb toch niks te doen :P

    ...

    Ik zal het even letterlijk neerzetten:
    Aanwijzing:
    De nul die aan het nationale netnummer vooraf gaat, moet hier worden weggelaten. Het nummer '08765.123456' wordt dus samen met het landnummer: '0044.8765.123456'.


    Als ik heel eerlijk moet zijn: volgens mij klopt er geen zak van (A)

    Diegen die het probeert: veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil het wel proberen als mijn ouders er niet zijn x]


    =

    Anitaaa schreef:
    ... Stiekem wil ik écht weten of dat werkt. (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dit soort nummers werken haast nooit in Nederland. Één keer wou ik iemand in Amerika bellen, dat ging voor geen koraal met onze huis telefoon. D: En ook één keer ging ik ook zo iets doen, maar het zegt steeds "Wegens techniese problemen...." blablabla. Dus geloof er eigenlijk niet zo heel erg in dat het werk. Ik zal het proberen :3


    "We accept the love we think we deserve."

    LiveForLove schreef:
    (...)

    Als ik heel eerlijk moet zijn: volgens mij klopt er geen zak van (A)

    Diegen die het probeert: veel succes!


    Ik heb van alles geprobeerd, zelf de manier van LiveForLove. Maar dan geeft ie aan dat blablabla dit nummer helaas nog niet in gebruik is.. blabla xD
    Dit soort dingen werken meestal niet D': Ik zou zo graag met Snape willen bellen joh :3


    "We accept the love we think we deserve."

    Volgens mijn telefoon is het nummer niet in gebruik.


    Your make-up is terrible

    Haha, ik ga het doen binnenkort.

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Ik heb van alles geprobeerd, zelf de manier van LiveForLove. Maar dan geeft ie aan dat blablabla dit nummer helaas nog niet in gebruik is.. blabla xD
    Dit soort dingen werken meestal niet D': Ik zou zo graag met Snape willen bellen joh :3


    Jammer...
    Haha, ik zou wel met Sirius ofzo willen bellen ^^ Of met Voldy ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik was van plan om te bellen, maar aangezien iedereen hier zegt dat het niet werkt... laat dan al maar. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'