• simpele vraag, welke mobiel heb jij (foto toegestaan). Geeft plus en minpunten van je mobiel.

    Xx.

    Mijn trots
    Pluspunten: fijn smsen
    Minpunten: Sms toon niet instelbaar vanaf SD kaart
    (weet iemand hier een oplossing voor)


    Confession is always weakness, The grave soul keeps its own secrets and takes its own punishment in silence. Dorothy Dix

    Samsung Galaxy S. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Samsung Galaxy S Plus.



    Ik heb er geen google op staan.

    Pluspunten: Groot scherm en snel.
    Minpunten: Smstonen niet instelbaar(eigen muziek). Al heb ik wel uitgevonden hoe ik van die sms tonen die ik gedownload hoe ik die erop moet zetten.

    Ook heb ik nog een samsung star.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:02 ]

    LG Nummertje Nogwatnogwat.
    Ik kan ermee bellen, sms'en, muziek luisteren en foto's maken. That's enough for me. Ik heb al die app-shizz niet echt zo nodig...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Iphone 4. Is gewoon geweldig. En dat iedereen zegt dat iphones snel kapot gaan is bullshit. Ik laat dat ding elke dag wel een keer vallen, en hij is nog helemaal heel (krul)

    blackberry
    er zijn meer na- dan voordelen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ik heb dezelfde maar dan in het zwart. het enige nadeel vind ik dat mijn simkaart bejaard is en daardoor kan ik alleen maar 112 bellen en het internet doet het dan niet.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Samsung Chat 335:



    Pluspunten:
    Wi-Fi

    Minpunten:
    Je kunt niet op veel sites & verder is het een gewoon toestel zonder leuke spelletjes enzovoort.


    <3

    HTC Wildfire S (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Samsung s3030 eco. (wbw)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een bruine Nokia 7373, volgens mij. Maar ik weet het niet zeker, gebruik 'm nooit...


    I can't even think straight.

    nokia x3-02 plus punten het is half touch dus typen met toetsenbord. nadeel ehmmmmm kweenie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LG KF 600.
    Minpunten: veel
    Pluspunten: ik kan er inmiddels mee omgaan.
    :Y)


    Felix

    Blackberry torch. kut ding. ik raad ze echt aan iedereen af.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Een Samsung Star:)


    Bad decisions make good stories.

    Blackberry,maar ik gebruik het niet meer.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.