• Man het school is nog maar pas bezig, en ik word nu al zot, die geven écht téveel HW en toetsen, nu moet ik tegen morgen een artikel schrijven over mijn school. Maar hallo? Da moet over film of muziek of wetenschap en techniek gaan!! En ik weet er dus geen kl*ten van welke films wy gaan zien ofso! Man die denken echt dat wy einsteinekes zijn ofso ><
    en die hun pissed gedoe ook altijd
    Man die van Informatica was keislechtgezind, en ik helpte zo m'n buurmeisje met iets te openen en die zo
    'ZWIJGEN!' man ten eerste ik zei da KEIzachtjes, en ten tweede, ik mag die toch helpen zeker?! Duuuuuuude zot word ik ervan
    Sorry maar dat moest er ff uit[/frustratie]

    Is dat ook zo bij jullie? Of valt het nog mee ofso .. xD

    ik zit in de 4de en ik moet in 2 weken stage geregeld hebben ik moet 5 boekverslagen maken voor nederlands en voor engels 11 boekverslagen maken

    ik zit in de 4de en ik moet in 2 weken stage geregeld hebben ik moet 5 boekverslagen maken voor nederlands en voor engels 11 boekverslagen maken

    OMG
    ik krijg maar in het vijfde stage und zoveel boekverslagen

    ik zit in de 4de en ik moet in 2 weken stage geregeld hebben ik moet 5 boekverslagen maken voor nederlands en voor engels 11 boekverslagen maken


    Ö, omg ik zit ook in't vierde, maar dát moet ik allemaal niet doen hoor

    ik wel en stage telt mee voor het examen :O

    ik wel en stage telt mee voor het examen :O


    Omg, ocharme, dan valt het mij precies nog wel mee hoor xD

    dan zit jij op een goeie schoolxD

    Meiss ik heb volgende week 6 proefwerken-_-
    En meer mogen ze niet geven ¬¬
    maar ja ik wordt ook bedolven onder hw
    shutzooi
    die gasten daaro denken dat wij geen levenf zeeu hebben ¬¬
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Meiss ik heb volgende week 6 proefwerken-_-
    En meer mogen ze niet geven ¬¬
    maar ja ik wordt ook bedolven onder hw
    shutzooi
    die gasten daaro denken dat wij geen levenf zeeu hebben ¬¬
    xoxo


    I know alsof ons leven uit school aaleen bestaat <<

    Vergeleken met jullie heb ik ineens lots of free time, hoewel ik zlef vind dat ik ook teveel huiswerk heb. Nouja, ik red me wel. Onkruid vergaat niet.


    History is not hatred.

    ja, ik had laatst een ruzie met een vriendin en toen heb ik ALLES eruit gezegd wat ik dacht.. zo boos was ik, echt ALLES heb ik haar gezegd [geschreeuwd] en toen was ze stil en niet meer boos :S
    maar toen was ik wel al mijn frustatie kwijt ^^
    soms heb je dat dat moet hé

    OOh mijn school is like gevangenis..
    Morgen heb ik 2 toetse, en alleen van wiskunde moeten we al 50 vragen maken.., -.-'
    vrijdag heb ik 1 PW en 2 toetse ik snap da nie want volgens mij mag da helmaal nie,, echt OMG ik word et echt moe

    ik heb medelijde met je.
    ik heb dat niet:S we hebben deze week echt chill niks te doen alleen maar door sgool rond lopen..