• We typen minimaal 3 regels 5 of meer zou nog beter zijn.

    Speel je karakter en went er niet vanaf. je kunt dus niet opeens als Athene zeggen. Laten we oorlog maken Yeah!

    Bij OOC gebruik je Haakjes [] / ()

    Bespeel niet iemands karakter. Ze vertelt alleen wat jou karakter doet dus niet die van een ander tenzei deze niet gespeeld word door een persoon (Zeus bijvoorbeeld niet dus die mag je bespelen.)

    Scheld elkaar niet uit.

    Erger je ergens aan negeer het gewoon maak er geen discussie over.

    Het is niet de bedoeling dat je erachter komt dat je een Halfgod bent tenzei je in nood verkeerd. Dan springt je gave aan.

    Als Halfgod(in) krijg je je krachten pas optimaal als je 17 bent. Dan kan Hades je ook ruiken en dus ook vermoorden of ontvoeren.

    Rangorde Godes:
    Zeus
    Poseidon - Athene
    Ares
    Aphrodite
    Hera - Demeter - Hestia (Zussen Hades - Zeus - Poseidon.)
    Hephaistos
    Artemis
    Apollon
    Dionysos
    Hermes.

    Hades staat er niet op.
    Zeus en Hades bemoeien zich niet met elkaar dus ook niet met elkaars kinderen. Hades verbied het zeus om een van de goden met zijn kinderen te laten praten. Als dat wel zou gebeuren zal hij de wereld ten onder laten gaan met zijn Kraken. Hades valt de Halfgoden en halfgodinnen aan als ze 17 zijn.

    Een Halfgod(in) kan alleen zijn krachten ontdekken met een leermeester (een grieks wezen zoals een Paladijn of een Centaur ect.) Of doordat ze in een gevaarlijke situatie komt waardoor er adrealine kick ontstaat. Het is verboden voor Goden om hun kinderen te zien.
    Sommige goden worden er gek van om ze niet te zien en doen het stiekem. Zolang Zeus het niet weet is het stiekem. Zeus kan het te weten komen door als Adelaar over Athene heen te vliegen.

    De Goden verlaten Olympus bijna nooit. Ze leven niet op aarde. Dat heeft Zeus ze verboden.

    (Ik hoop dat jullie het nu snappen
    Veel RPG plezier

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 12:58 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Serieus? Daar kom je nu mee af, terwijl het verhaal al helemaal anders in elkaar zit -_-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ja wat moeten we nu doen met die dingen die er al gebeurt zijn?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Echt Sorry!! Ik had het nog op Word staan en ik dacht het staat er al en toen zag ik het opeens. Ik schrok me dood en toen deed ik het snel. Ehm.. Over de dingen die al gebeurt zijn. We zouden het kunnen herhalen. Athene is al in Athene en die gaat het de kinderen vertellen, waardoor Hades dus boos wordt en de Kraken even later gaat losmaken. Misschien dat of heeft iemand anders sugestisch?

    (Als ik iets fout heb geschreven sorry heb dyslextie.)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Artemis is nu op bezoek bij Lucifer, ik stel voor dat Hades zich er mee gaat moeien, dan is er in principe geen probleem.
    En van die krachten stel ik voor dat ze het wel kunnen ontdekken en oefenen maar dat ze hun volle kracht niet bereiken en beheersen tot ze inderdaad in gevaar komen of met een leermeester gaan oefenen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Artemis is nu op bezoek bij Lucifer, ik stel voor dat Hades zich er mee gaat moeien, dan is er in principe geen probleem.
    En van die krachten stel ik voor dat ze het wel kunnen ontdekken en oefenen maar dat ze hun volle kracht niet bereiken en beheersen tot ze inderdaad in gevaar komen of met een leermeester gaan oefenen.

    Omdat ik geen mens ben zal ik de Rol van Hades op me nemen en zijn Wezens :P. Ik stel ook voor dat Spaarkoe (Zeus) Zich ermee gaat bemoeien want Artemis is zijn dochter.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik had trouwens ook al voorgesteld dat iedereen die dat wil Hades kan zijn. Kwestie van het spannend te houden.
    En is dat van die krachten nu OK?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Ik had trouwens ook al voorgesteld dat iedereen die dat wil Hades kan zijn. Kwestie van het spannend te houden.
    En is dat van die krachten nu OK?
    ik heb nu idd de rol van Hades. Dat is alleen om als god bij Lucifer en Artemis op bezoek te gaan. En iedereen kan zijn wezens spelen. Want jij neemt het waar dat een rol die niemand speeld jou aanvalt dus dat mag zo ie zo.

    Over krachten. Je gebruikt je krachten zonder het te merken. Dus als de dochter van Poseidon en je staat bij zee en bent boos beginthet water opeens harder te slaan enzo. Of als je gewoon een glas water hebt kan je het alclaten bewegen alsjeblief boos bent ofzo ;). Ditis natuurlijk ook bij anderen zo. ;) dus als jij boos bent veranderd het weer naar bewolkt. ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break