• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!


    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [nooooooooooooooooo ehm bella zit nog steeds buiten alleen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Seth kan komen, kan hij trouwens niet met iemand inprenten hij is zo alleen xD?]

    Jake
    Het was vreselijk haar levenloze lichaam zo vast te hebben. Ik kuste haar wang en probeerde haar weer wat warmer te maken. "Nu zou je wel willen dat je niet zo koud we he?" Ik keek Edward boos aan. Ik vond het zijn schuld omdat hij haar vader was en voor haar zou moeten zorgen.

    [ik moet ook, morgen kom ik weer]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [Met bella??? haha]
    Bella
    Ik liep weer naar binnen en zag Jake boos kijken. 'En wat kan Edward daar aan doen Jake?' ik keke hem gepikeerd aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nee met een meisje van zijn leeftijd ofzo?]
    Jake
    "Hij is haar vader hij zou voor haar moeten zorgen en voor haar moeten uitkijken ent als jij Bella!" Ik keek nu met een verdrietig gezicht naar Renesmee die nog steeds in mijn armen lag. "Komop Nessie word nou wakker!"

    [Bij mij is iedereen ingeprent x3. Avery met Trevor. Emily met Sam. Claire met Quil. Elena met Embry ;'3. En tenzij je een meisje wilt delen, nope ;'3.
    Al zou dat wel een coele wending zijn in de rpg. ghehe x'3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    'Jake geef je nou ons de schuld. Lekker ben jij je weet dondersgoed dat ik iets belangrijks had.' ik keek hem ook boos terug aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ja dan heeft Seth eindelijk ook wat liefde (A) ]

    Jake
    "Iets belangrijkers!" Ik keek haar aan. "Iets belangrijkers dan je bloed eigen dochter!" Ik wist dat ik een beetje onredelijk was maar ik was woedend dat ze dit hadden laten gebeuren.

    Bella
    'Jacob jij weet dondersgoed wat ik aan het doen was' Als ik Jacob zei ipv. Jake dan was het menes en dat weist hij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ghehe. En dan gebeurt er een beetje actie, waar iedereen wel iets mee kan x'3. Enige idee wie? ;p. En dan nog even vragen x'].
    Elena - 16.
    Emily => Oud, en nein x].
    Avery - 16.
    Claire - 14/15 ;'3.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [avery,elena, claire,emily allemaal bezet. ik moet gaan bye bye tot morgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik weet niet wie? Misschien een nieuw iemand ofzeu? Zullen we trouwens verder gaan met Embry en Elena?]

    Jake
    Ik gromde nog wat maar gaf het toen op. "Wat jij wilt Bella." Ik keek weer naar het gezichtje van Renesmee en mijn hart brak bij het zien van haar koude gladgestreken uitdrukking.

    Bella
    ik stampte boos weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mijn 5e persoontje. Phoee :'d. Ik ben nu wel even weg, halfuurtje leren enzo ;3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Is goed! ik ga ook zo weg guys]

    Jake
    Tuurlijk Bella loopt weer weg. Zoals altijd.. Ik legde mijn hoofd tegen die van Nessie aan en luisterde naar haar hartslag.