• Even het volledige verhaal, een paar weken geleden begon ik symptomen te vertonen die wezen op leukemie en aangezien dat nogal vaak voorkomt in onze familie werd ik dus direct getest. En vandaag heb ik mijn uitslag gekregen. Hij is gewoon negatief. Gut, ik ben nog nooit zo blij geweest die man te zien. Ik heb hem gewoon spontaan omhelst (niet dat,dat zo erg is want die man is gewoon knap (wbw))

    Geen idee wat ik nu eigenlijk heb want ik stopte met luisteren na de zin 'Je bent negatief getest.' :'D

    ghehe, dit moest ik gewoon delen met jullie. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    gelukkig maar!
    ik vind dat veel teveel kinderen kanker krijgen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    fantastisch nieuws :)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Demesne schreef:
    (...)
    haha, dankje (:


    Ghehe, graag gedaan. Ik lag gewoon die avond in bed en ik lag er nog aan te denken. Alleen het idee gewoon al..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ghehe, graag gedaan. Ik lag gewoon die avond in bed en ik lag er nog aan te denken. Alleen het idee gewoon al..


    Ah komop, daar hoef je nu toch niet wakker van te liggen?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Demesne schreef:
    (...)

    Ah komop, daar hoef je nu toch niet wakker van te liggen?


    Nee, ik lag er niet wakker van. Maar ik lag gewoon te denken aan het idee en dacht van: brr.. afschuwelijk..

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:06 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wauw, da's echt goed nieuws!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wandering schreef:
    (...)

    Nee, ik lag er niet wakker van. Maar ik lag gewoon te denken aan het idee en dacht van: brr.. afschuwelijk..


    Tja, het is natuurlijk niet het leukste wat je kan overkomen maar er zijn ergere dingen in de wereld. -wow zie mij nu even optimistisch klinken, gebeurt ook niet veel :'D-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    GoogleIt schreef:
    Ahw, gelukkig!

    Dat is fantastisch nieuws! Hopelijk hoef je voor zoiets nooit weer naar het ziekenhuis! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wauw, dat is écht geweldig nieuws! =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'