• Er zit een jongen in mijn klas die ik al een tijdje leuk vind. Ik ken hem niet goed genoeg, dus ik ga niet zeggen dat ik verliefd ben. Toch zou ik hem graag beter leren kennen.
    Maar hoe moet ik dat aan hem duidelijk maken, dat ik niet zoals de andere ongeïnteresseerde meisjes uit mijn klas ben?

    Ik ben namelijk niet zo spraakzaam, dus ik zou ook niet zo snel een gesprek uit mezelf beginnen.
    Ik heb hem al toegevoegd op Facebook. Op Facebook zie ik hem niet vaak online en msn heeft hij nergens staan zodat ik hem kan toevoegen. Anders was het een heel pak makkelijker geweest.

    Ik ga er van mezelf op letten vaker tegen hem te praten en eens te glimlachen als ik hem zie kijken.
    Maar zijn er toch nog tips? Iemand met ervaring die me kan helpen? :'D


    Let the Night embrace you

    Hem zo nu en dan subtiel aanraken, niet van knuffelen ofzo, maar als je hem begroet even je hand op zijn schouder leggen ;3 Dat soort dingetjes maken meestal in principe wel iets duidelijk [:


    Alis volat propriis.

    hoe goed ken je hem ?


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    Tja, ik ben zelf nogal slecht in dat soort dingen. c: Dus ik vrees dat ik gee nuttige tips heb, maar in ieder geval: succes (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nope... Sorry..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nja, laat ons zeggen dat ik helemaal geen contact heb met hem. Daar begint het hem al mee. :'D:'D
    Ik zeg niet eens hallo of zo. :x


    Let the Night embrace you

    begin dan maar eens met hoi zeggen C:


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    "Hoi, weet jij wat het huiswerk is van morgen?"
    "Hé, zou jij mij eens willen helpen met wiskunde/scheikunde/natuurkunde/anders?"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pusheen schreef:
    Nja, laat ons zeggen dat ik helemaal geen contact heb met hem. Daar begint het hem al mee. :'D:'D
    Ik zeg niet eens hallo of zo. :x

    Oh dat is minder :Y) Dan zou ik inderdaad maar eens eerst een praatje gaan maken x'D


    Alis volat propriis.

    Templesmith schreef:
    "Hoi, weet jij wat het huiswerk is van morgen?"
    "Hé, zou jij mij eens willen helpen met wiskunde/scheikunde/natuurkunde/anders?"


    dat is een goeie C=
    en dan gewoon steeds meer met hem praten enzo (:


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    'Hebben we morgen een toets of een taak?'
    'Hé, alles goed?'
    'Mag ik die taak eens overschrijven? Ik ben zoooo slecht in.. (dat vak)'
    misschien krijg je bij de laatste zelfs bijles (A) en van het één komt het ander natuurlijk..
    Veel succes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Templesmith schreef:
    "Hoi, weet jij wat het huiswerk is van morgen?"
    "Hé, zou jij mij eens willen helpen met wiskunde/scheikunde/natuurkunde/anders?"

    Dat. Of eens iets uitlenen als hij iets nodig heeft? xd Ik bedoel: in mijn klas vergeten mensen voortdurend cursusbladen of ze vragen tippex of zo (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    "Hey lekker ding, zullen we samen samen vampiertje spelen?" *geeft vampiertandjes aan, doet zelf rode ogen in*

    Oké, dat was dus een grapje, maar ik zou eens beginnen met gedag zeggen en kijken of er lessen zijn waar je mag kiezen waar je zit zodat je eens naast hem kan zitten. En anders werkt tegen hem aanbotsen en sorry zeggen en dan over iets beginnen te praten misschien ook wel =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik zit al twee jaar met hetzelfde probleem dus vraag niks aan mij -.-'

    Ik kamp met hetzelfde probleem, maar inderdaad, begin eens met hoi zeggen en praat gewoon wat.
    Zovan: hoe ging de toets bij jou?
    vond jij ook dat we zo veel huiswerk hadden?
    snapte jij die opgave? (zoja: I NEED HELP, eigenlijk niet, maar ik wil gewoon dat je tegen me praat ;D)


    Everything Is Impossible

    Same here, en dan weet ik z'n naam nog niet eens. Fml.
    Naja, een klasgenoot gevraagd of ze daar morgen achter wilde komen 8].
    Don't take advise from me, I'm hopeless too.


    No growth of the heart is ever a waste