• Dit kwam ik net tegen op Tumblr. Als je het goed doet, ervaar je echt iets mega-apparts wat je waarschijnlijk nog nooit hebt meegemaakt op internet (:

    Stap 1: Ga naar deze link
    Stap 2: Doe je oortjes/koptelefoon in/op DIT MOET ECHT, HET WERKT NIET ALS JE SPEAKERS GEBRUIKT.
    Stap 3: Ga naar mijn allereerste post en druk bij het geluidsfragment op play
    Stap 4: Doe je ogen dicht en hou ze dicht.

    Het werkt ook beter als je alleen in een rustige kamer zit.

    En.. wat vond je van je Virtual Haircut Experience? =)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 23:02 ]


    ars moriendi

    Haha, die is echt ontzettend awesome. Ik zette eerst een paar keer mijn oortjes af omdat ik niet zeker was of het wel echt uit mijn oortjes kwam. Het klonk echt heel erg echt(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Awesome! :9~
    Maar toen hij bij mijn oor kwam, hoorde ik hem ademen enzo. o_O


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wil hem binnenkort gaan uitproberen, kan nu niet.


    <3

    Geweldig!


    26 - 02 - '16

    Wow, dat was echt apart.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lol ook handig om achter te komen dat je oortjes blijkbaar kapot zijn *gebruik dr oortjes bijna nooit*.

    Ff iemands anders oortjes gepikt. OMG dat was best creepy. Toch echt super grappig... Ghehe ga ik aan degene laten horen van wie de oortjes eigenlijk zijn.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:11 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ieh, bij dat schaargedeelte kreeg ik helemaal kippenvel =o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ahah ik probeerde de hele tijd mijn lach in te houden om hem te horen! het was echt zenuwslopend, ik wist niet wat ik moest verwachten ;$ hahaha.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:08 ]

    ik schrok me te pletter toen hij opeens in mijn oor fluisterde. ook toen hij het scheerding gebruikte, trok ik automatisch mijn hoofd weg. dat werkt niet als het virtueel isxD
    echt geniaal


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Gilbert schreef:
    ahah ik probeerde de hele tijd mijn lach in te houden om hem te horen! het was echt zenuwslopend, ik wist niet wat ik moest verwachten ;$ hahaha.

    Hahaha ja, toen hij die plastic zak over me heen deed, dacht ik een moment dat hij me wilde vermoorden ofzo :'D


    ars moriendi

    Dit is zo geweldig :D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:52 ]


    Trust me. I'm the doctor