• Mijn tweede trailer (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vet,

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 17:34 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er staan wat verkeerde dingen in zoals;
    Ze have to do a big performance

    Maar voor de rest is ie wel leuk :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    GoogleIt schreef:
    Er staan wat verkeerde dingen in zoals;
    Ze have to do a big performance

    Maar voor de rest is ie wel leuk :]
    Ik kan geen engels, staat ook wel in de beschrijving als het goed is :W
    Maar je begrijpt wat er staat, en het gaat om het verhaal
    (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sorry, maar trailers met alleen foto's vind ik echt niet mooi. Er staan fouten in en zelfs de foto's zijn eentonig


    Ex astris, sciencia

    Nothing personal, maar ik snap niet waarom mensen slideshows trailers blijven noemen. Niet dat 't geen aardig werk is :]

    Dit hieronder vind ik een goeie (fan)trailer: er wordt met bewegende beelden gewerkt en het bouwt spanning op. Gemaakt door een klasgenoot van me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het niet zoveel voorstellen, want iedereen kan eigenlijk foto's achter elkaar zetten en er muziek onderplaatsen. Probeer met bewegende beelden te werken, dat is meer een trailer. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    C18 schreef:
    Nothing personal, maar ik snap niet waarom mensen slideshows trailers blijven noemen. Niet dat 't geen aardig werk is :]

    Dit hieronder vind ik een goeie (fan)trailer: er wordt met bewegende beelden gewerkt en het bouwt spanning op. Gemaakt door een klasgenoot van me.
    Ik weet niet hoe bewegende dingen moeten
    Ik ben al blij dat ik weet hoe de muziek erbij moet, want ik gebruik een programma waarvan ik eergisteren pas wist dat het bestond :W
    En ik ben er trots op *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    C18 schreef:
    Nothing personal, maar ik snap niet waarom mensen slideshows trailers blijven noemen. Niet dat 't geen aardig werk is :]

    Dit hieronder vind ik een goeie (fan)trailer: er wordt met bewegende beelden gewerkt en het bouwt spanning op. Gemaakt door een klasgenoot van me.


    comfort in c h a o s