• Er zijn wel eens mensen die zeggen: "Ieeuw die is lelijk!" Terwijl andere mensen zeggen: "Nee joh! Ze heeft een knap gezicht."
    Net zoals die zeven schoonheden als je er 5 heb ben je toch niet gelijk de knapste?
    Wat is nou knap en wat is lelijk?

    (...)

    Briljante woorden, ben het ermee eens. Maar om ff een eigen mening toe te voegen: sommige mensen hebben iets extra's, en dat zijn niet per se hele knappe mensen, sportieve of lange, maar gewoon 'normale''mensen. Met dit extra's bedoel ik dat ze iets hebben waardoor je bij ze wilt zijn, waardoor je luistert als ze iets zeggen en iets wat maakt dat je naar ze wilt kijken, dag en nacht. Ik noem het de x-factor, en nee, dat is niet dat idiote programma.


    Mee eens :)
    Het is een combinatie van een aantal factoren die iemand mooi maken. Zowel van binnen als buiten..


    It's heavy but you are not the only one

    en trouwens die 7 schoonheden vindt ik gewoon magools want ten eerste daardoor ben je niet gelijk knap en ik heb 1 van die 7 schoonheden en dat is een mini stom stipje aan de linkerkant van mijn hoofd,en ik snap er nie egt veel aan waarom dat een achoonheid moet zijn XD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Alles wat knap en lelijk gevonden wordt is gebaseerd op meningen. Vroeger heb ik me heel erg aangetrokken over wat anderen van me vonden. Maar met de tijd besefte ik dat 'mooi' en 'lelijk' helemaal niet bestaat. Het bestaat alleen in de hoofden van mensen. Daarom heb ik zo'n repect voor punks en goths ed. Zij geven een heel nieuwe wending aan wat algemeen mooi en lelijk wordt gevonden. Verschillende kunstenaars hebben ook het publiek op die manier misleid. Ik geloof dat Andy Warhol daar een meester in was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen moet zichzelf een beetje knap vinden anders dan voel je je helemaal niet goed in je vel maar je moet niet van andere mensen zegge dat ze lelijk zijn want iedereen heeft iets moois :)x

    iemand lelijk noemen is gwn ziek, als je iemand niet zo mooi vind is da jou mening maar als je met die mening iemand pijn kunt doen moe je da voor je houde vind ik.

    xx.Me