• Ga niet raar staan kijken bij deze titel -- al begrijp ik dat best ;p Gisteren was ik met een vriendin in de stad. Achter ons liep een vrouw met een koptelefoon de hele tijd 'Mooie dag' te zingen. Wij moesten hier natuurlijk vreselijk om lachen. Maar mijn vriendin zit nu dus in een dip, maar ik weet dat als ze dat lied hoort heel erg gaat lachen. Alleen een probleem; Ik ken geen nummer die Mooie dag heet of waarin het veel gezongen wordt.... Weet iemand wel zoiets? Heel erg bedankt. -KISSHAND

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:00 ]


    Being happy is a choice ~

    This? o3o


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik kijk morgen even, want het geluid van mijn pc doet het niet ;3


    Being happy is a choice ~

    Maak een filmpje van jou waarin je het zelf zingt en stuur het haar door. :'D
    Is nóg leuker voor haar. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Deze dan? :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het is een mooie dag, ja een prachtige dag. Ik ben helemaal buitenzinnen, dat ik deze dag beleven mag. (Of zoiets dan)

    Of
    Wat een mooie dag, een prachtige dag, er is er een uit een miljoen, wat een heerlijke dag, een ideale dag, om helemaal niets te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Intelligence schreef:
    Maak een filmpje van jou waarin je het zelf zingt en stuur het haar door. :'D
    Is nóg leuker voor haar. ^^


    Haha, is oowk leuk. Vooral omdat ik niet kan zingen ;D


    Being happy is a choice ~

    Imperialism schreef:
    This? o3o


    Ik zou niet snappen wat iemand grappig aan dit nummer zou vinden, ik vind het juist heel mooi.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    GoogleIt schreef:
    (...)

    Ik zou niet snappen wat iemand grappig aan dit nummer zou vinden, ik vind het juist heel mooi.


    Het zou deze best kunnen zijn, maar het was grappig omdat die vrouw keihard zong, best wel vals en iedereen hoorde het ;3


    Being happy is a choice ~

    Imperialism schreef:
    This? o3o

    Ik moest ook aan Blof denken. x'd


    I can't even think straight.

    xEclipse schreef:
    (...)

    Het zou deze best kunnen zijn, maar het was grappig omdat die vrouw keihard zong, best wel vals en iedereen hoorde het ;3


    Ohw, oké. Ik dacht dat je de tekst grappig vond :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Headbang schreef:
    Deze dan? :'D


    aan die moest ik ook gelijk denken ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    ^^ Heel erg bedankt allemaal (A)


    Being happy is a choice ~