• [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 18:08 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    You did le right things. Hoe vergeet je hem?

    >Play games with attractive male characters.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Da's kut he. Dat had ik ook, en weetje? Je vergeet hem niet zomaar. Ja, je kunt andere dingen gaan doen, zoals met vrienden weg, een filmavond houden met je vrienden of je moeder..Maar uiteindelijk, als zo'n avond of dag voorbij is..dan komt hij weer terug.
    Het komt wel goed met jou, en dat zeg ik niet als morele steun (ja ook!!), of omdat ik voel dat ik het MOET zeggen,
    maar ik WEET dat het zo is.
    En over die school, je zocht toch afleiding? Die opdrachten maken is het perfecte excuus daarvoor. Ga er helemaal voor! (:
    Succes, als je iemand nodig hebt om mee te praten, i'm always there (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Het betekent niet dat mensen niet om je geven als ze weinig of niks zeggen, je kan namelijk niks anders zeggen behalve het komt wel goed. Wat verwacht je dan, een heel 3 jaren plan voor hoe vergeet ik mijn ex? Die dingen hebben gewoon wat tijd nodig.
    Tuurlijk boei het hem wel wat, maar als zijn gevoelens weg zijn kunnen jullie geen relatie houden. Dat hij niet meer verliefd is betekent niet dat hij niet om je geeft of het hem niks boeit.

    Hoe je over hem heen komt? Minder zwelgen in zelfmedelijden en dingen gaan doen. Klinkt hard, maar zo is het wel


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je moet het probleem niet bij jezelf zoeken maar bij hem. Het is niet dat jij lelijk bent, maar dat hij eikel is. Je hart uitstorten bij hem was ook niet echt het beste wat je kon doen denk ik, ik denk dat je maar het beste geen contact meer met hem kan hebben.
    Je moet niet denken dat het een zeikverhaal is, dat er andere mensen met ergere problemen zijn, want elk probleem is en blijft een probleem. 3 weken is niet te lang, ja, misschien omdat hij dat helemaal niet waard was, ookal voelt het wel zo voor jou want je hield natuurlijk wel van hem, dat gevoel was er en dat raak je niet zomaar kwijt. Je stelt je echt niet aan, ik ken het gevoel en het is vreselijk. Ik vind het echt zo kut voor je, maar er is weinig aan te doen. Zoek afleiding, meer kan je niet doen dan het proberen te verwerken op je eigen manier, misschien met tekenen, schrijven of dichten? Harde muziek draaien en erop meeschreeuwen, zolang jij het maar kwijt kan.


    Your make-up is terrible

    Gooi je artistieke kant er op, ga schrijven, dichten, tekenen, schilderen. Ga een avond uit met vriendinnen, praat erover.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Listen up, and listen carefully.
    Delete hem uit je mobiel. Flikker hem uit je facebook, verwijder hem van msn en al die andere zooi. Dit advies geef ik iedereen mee die nog in de shit zit met z'n ex. Je hebt tijd voor jezelf nodig. Mooi voor hem dat hij een nieuw meisje heeft. Laat 'm dan opflikkeren en mooi tegen haar praten.
    Want my opinion? No? Still gonna give it. Hij verdient je aandacht en energie niet, nog one second of it. Honestly. He's a fuckin' dickhead. Let him burn in hell. He doesn't deserve your time!

    Advies: shoppen en keihard gamen 8D. Oh en jezelf leren digitaal te tekenen -.- Moet ik ook nog doen :'D.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    wow, na twee weken al een ander meisje? Ik word al furieus als mijn ex over een of andere vriendin begint en het is al sinds april uit tussen ons. Ik kan begrijpen dat je jezelf zo voelt. Ik wou dat ik je goeie raad kon geven, maat ik denk niet dat ik daarvoor de juist persoon ben, ik begin nu pas over hem te raken, niettemin ben ik daar trots op. Ik denk ook dat het goed is als je hem een tijdje niet spreekt of ziet. Zo kan je even bekomen van de moeilijke periode. Btw, nu al een ander vriendje zoeken heeft niet echt zin, als je niet over hem heen bent. Dat zou alleen maar vervanging zijn (:
    Hij is gewoon een enorme lul! niets van aantrekken! zo zijn de meeste jongens. niet dat dat motiverend is natuurlijk :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik heb echt bijna PRECIES hetzelfde gehad... ook met dat hij een ander meisje leuk vond enzo.. en ik hield nog steeds van m en t raakte me zo.. (hij is sinds onze break-up 3 x verliefd geweest enzo en allemaal wezen ze m af, behalve 1 meisje, daar had ie 2 dagen mee en daar kwam ik heel veel later (door haar nog wel) achter..)

    maar ik kan je wel vertellen, ik dacht ook dat t niet goed kwam, postte FACKING veel op facebook enzo, en t ging echt SUPER slecht met me.. ik was fake aan het lachen en thuis ging ik stuk..
    en ik heb m nooit helemaal los gelaten, maar ik begin weer jongens leuk te vinden en hoop te zien in situaties.. (ik vind alla moment 1 bepaalde jongen nogal leuk, maarja, dat wordt m niet, maar doet me tog goed) en ik kan m steeds meer loslaten..

    ik weet zeker dat t met jou vanzelf ook goed komt, het lijkt eerst totaal niet zo, ik dacht 2 week geleden zelfs nog dat ik altijd zo verdrietig zou leven, maar ooit zal je weer andere jongens echt leuk gaan vinden en hem steeds meer los kunnen laten..

    t kan wel ff duren, bij mij duurde/duurt het nu al 6 a 7 maanden, maar ik ben weer bijna helemaal de oude..

    I WISH YOU ALL OF THE BEST LUCK <3


    aangepast:
    ik ben NIET meer de oude, ik ben een nieuw, gegroeid persoon en voel me stukken beter... kan me niet meer de oude noemen, want ik heb inmiddels mn haar zwart geverfd (dat is btw niet vanwege mn ex, dat is alleen omdat ik t LEUK!!!vind)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:05 ]


    you make everything seem so possible <3

    Dat had ik ook en bij mij ging het ook lang slecht en ik heb hem dan toch een beetje kunnen vergeten en een maand geleden heb ik hem gewoon overal van geblokkeerd & verwijderd.


    None but ourselves can free our minds.

    Sem, denk nóóit: 'Ik stel me aan, want e zijn heus wel ergere dingen in de wereld', dat mag misschien wel waar zijn maar dan stel je jezelf inderdaad achter. Zoals je ouders al zeiden. En zoals al is gezegt, híj is het probleem niet jij. Dat hij zegt: 'Ik voel niets meer voor je' zegt iets over hèm, dat maakt hem een klootzak. En jou maakt het enkel een sterker persoon, zodra je er overheen bent zul je het zien. Geen reden om je lelijk te voelen, geen reden om jezelf onrealistisch te vuinden, dat moet je van hèm vinden.

    En voor zover het een schrale troot is, geluk in de liefde is voor mij ook niet weggelegd. De enige gasten die mij zien staan zijn 4/5 jaar ouder, zuipen zich ieder weekend lam en denken dat ik zo simpel ben dat ik met ze mee doe.:W


    Let it come and let it be

    Priemgetal schreef:
    Gooi je artistieke kant er op, ga schrijven, dichten, tekenen, schilderen. Ga een avond uit met vriendinnen, praat erover.


    26 - 02 - '16

    Ik ben de slechtste psycholoog van de wereld, dus ik weet niks te zeggen, maar mijn mening zit vooral in de reactie van C18.


    Owl you need is love.